Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a Acordului Cadru având ca obiect activităţi de întreţinere şi amenajare a spaţiilor verzi aflate în locurile de joacă, cât şi toaletarea şi defrişarea arborilor, acestea fiind
situate...
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a Acordului Cadru având ca obiect activităţi de întreţinere şi amenajare a spaţiilor verzi aflate în locurile de joacă, cât şi toaletarea şi defrişarea arborilor, acestea fiind
situate pe raza administrativ teritorială a Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti. În acest sens, obiectivul general al Acordului Cadru este reprezentat de presetarea activităţilor necesare asigurării unui climat sănătos pentru cetăţeni şi punerea în valoare a domeniului public, după cum urmează:
• În cadrul lotului 1 – se vor achiziţiona servicii de amenajare şi întreţinere a terenurilor de joacă şi a spaţiilor amenajate pentru câini cum ar fi: degajare teren de corpuri străine, tundere gazon, igienizarea suprafeţelor amenajate pentru câini, plantare de material dendrologic, întreţinere şi realizare sisteme de irigaţii.
• În cadrul lotului 2 – se vor achiziţiona servicii privind defrişarea / toaletarea arborilor precum şi scoaterea cioatelor / rădăcinilor.
Estimări privind valoarea minimă şi maximă a acordului-cadru şi a contractelor subsecvente
Valorile estimate aferente procedurii de atribuire sunt următoarele:
Lot 1
• Val. estimată minimă a AC ce urmează a fi încheiat este de 12 048 880,40 lei fără TVA, corespunzând cantităţilor minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului AC;
• Val. estimată maximă a AC ce urmează a fi încheiat este de 26 642 910,87 lei fără TVA, corespunzând cantităţilor maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului AC;
• Val. estimată a celui mai mic contract subsecvent este de 571 159,20 lei fără TVA, corespunzând cantităţilor minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent;
• Val. estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 6 545 047,40 lei fără TVA, corespunzând cantităţilor maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent.
Lot 2
• Val. estimată minimă a AC ce urmează a fi încheiat este de 2 744 113,35 lei fără TVA, corespunzând cantităţilor minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului AC;
• Val. estimată maximă a AC ce urmează a fi încheiat este de 42 404 284,04 lei fără TVA, corespunzând cantităţilor maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului AC;
• Val. estimată a celui mai mic contract subsecvent este de 685 948,84 lei fără TVA, corespunzând cantităţilor minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent;
• Val. estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 10 602 122,61 lei fără TVA, corespunzând cantităţilor maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent.
Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului AC şi a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează a fi atribuite pe durata AC se regăsesc în cadrul Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini – LOT 1 şi Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini – LOT 2.