Feedback
I.D.: 100506790

Punere in siguranta pod istoric “Academician Mihai Pop" peste raul Tisa la Sighetu Marmatiei

Data publicarii
25.07.24 Exista 229.749 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221100-3
Pretul estimativ:
4.170.000,00 RON - 4.170.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru Punere in siguranta pod istoric “Academician Mihai Pop" peste raul Tisa la Sighetu MarmatieiCantitatile de lucrari sunt prevazute in Listele de cantitati atasate la Documentatia de atribuire.[... ]Informatii suplimentare privind dreptul de modificare a contractului si clauzele de revizuire in conformitate cu prevederile legale se gasesc in Contractul de executie lucrari mod...
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru Punere in siguranta pod istoric “Academician Mihai Pop" peste raul Tisa la Sighetu MarmatieiCantitatile de lucrari sunt prevazute in Listele de cantitati atasate la Documentatia de atribuire.[... ]Informatii suplimentare privind dreptul de modificare a contractului si clauzele de revizuire in conformitate cu prevederile legale se gasesc in Contractul de executie lucrari model si in Instructiuni pentru ofertanti atasate la Documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art.221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art.221 alin.7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire conform art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele: a)Partile contractante: 1) Executantul şi-a schimbat forma, denumirea societăţii, schimbări care nu atrag crearea unei persoane juridice noi;2) Executantul este înlocuit de un nou Executant, în situaţia în care drepturile şi obligaţiile Executantului iniţial rezultate din contractul de achiziţie publică sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achiziţie sau insolvenţă, de către alt operator economic care îndeplineşte criteriile de calificare şi selecţie stabilite iniţial, cu condiţia ca aceasta modificare să nu presupună alte modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi să nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atibuire prevăzute de Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016.b) Pretul contractului - în cazul în care au loc modificări legislative sau au fost emise de către autorităţile locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renunţarea la anumite taxe/impozite locale, al căror efect se reflectă în creşterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat preţul contractului, conform prevederilor art 222^2 din Legea 98/2016;- modificari ale cantitatilor pentru articole de lucrari din contract;- modificari ale cotelor, pozitiilor si/sau dimensiunilor unei parti din lucrare;- suplimentarea sau omiterii unor lucrari care pe parcursul contractului se dovedesc necesare pentru finalizarea lucrarilor, se vor face in baza documentelor justificative aprobate de Achizitor, in limite legale.c) Durata de executie a contractului - in conditiile art. 221, alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, privind achizitiile publice, si a documentatiei de atribuire, partile contractante au dreptul de a conveni o prelungire a termenului de executie si/sau a duratei contractului, din motive care nu se afla in responsabilitatea Executantului si/sau in situatia aparitiei de impedimente in executia lucrarilor din cauza conditiilor meteo, unor fenomene imprevizibile, cu influenta asupra termenului de executie; d) Modalitati de plata si recuperare a creanţelor - In cazul unor eventuale modificări ale legislaţiei in domeniul financiar si fiscal;e) Confirmarea si recepţia lucrarilor - eventualele inlocuiri de materiale ce nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire; f) Subcontractanti - Terti Introducerea/schimbarea subcontractantilor/ exprimarea optiunii acestora de a fi platiti direct de Achizitor se poate opera in vederea unei mai bune gestionari/derulari a contractului. g) Inspectii/verificari: In cazul unor solicitari suplimentare de documente din partea celor 2 parti contractante si/sau inspectii/verificari suplimentare care pot aparea pe parcursul derularii contractului, in vederea indeplinirii obiectului acestuia, precum si pentru o buna gestionare a derularii contractului;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu