Realiz conf P.T.cuprinde:
-demol podet; -exec unui podet nou din elem pref cu lumina de 5,00 m; -exec unei camere de cadere in amonte de podet care sa permita preluarea apei din albia parau Tulburea,dispus in lungul drumului spre sat Bobolia si a torentului situat in dreptul podetului;-racordarea pe o lung de minim 15 m de la capetele podetului a partii carosabile si a platformei rampelor de acces la podet de la noile carac...
Realiz conf P.T.cuprinde:
-demol podet; -exec unui podet nou din elem pref cu lumina de 5,00 m; -exec unei camere de cadere in amonte de podet care sa permita preluarea apei din albia parau Tulburea,dispus in lungul drumului spre sat Bobolia si a torentului situat in dreptul podetului;-racordarea pe o lung de minim 15 m de la capetele podetului a partii carosabile si a platformei rampelor de acces la podet de la noile caract ale podetului(latime,cota rosie)la drumul existent;-aplic unei membr performante de hidroizolatie pe pod;-turnarea unui strat de beton asf ptr protectia hidroizolatiei;-exec straturilor caii pe pod in doua straturi de imbracaminte asfaltica conf normelor in vigoare;-montare parapete de siguranta deformabile H4b pe podet si pe zidul de sprijin de pe partea stanga a drumului amonte podetului;-amenajarea albiei torentului la confluenta cu paraul Tulburea pentru a dirija apa in camera de cadere a podetului;-realiz marcajelor rutiere si mont indicat rutiere neces pe podet si rampe; -profilarea santului drumului pe partea dreapta a drumului,din aval de podet pe cate10,00 m inainte si dupa podet;-amenaj paraului Tulburea prin degajarea de material solid si calibrarea albiei in amonte si in aval de podet ptr asig pantei logitudinale de scurgere;-refac taluzului mal stang al paraului Tulburea in zona km 23+400 prin exec unei fundatii adancite de parapete pe 15,00 m;-refac sistemului rutier si a acostam pe 15,00 m, pe lungimea FAP-ului.-pe timpul exec circulatia se va desf pe jumatate de cale, cu semnaliza coresp a circulatiei inclusiv pe timpul noptii. Val estim a lucr(C+M)+utilaje si echipam tehnolog + dotari este de 486.090,00 lei fara TVA format din:C+M= 486.090,00 lei fara TVA+Utilaje si echipam tehnolog = 0,00 lei fara TVA+Dotari=0,00 lei fara TVA.Deoarece lucr se vor executa in zona de sig si de protect a caii ferate CF II Bucuresti– Brasov, op ec/asoc/subcontr trebuie sa detina Autorizatie AFER pentru executie,in conf cu H.G. 626/1998,cu modific si complet ult, elib de Ministerul Transporturilor - Autoritatea Feroviara Romana AFER si agrementul tehnic AFER al acestuia, valab la data lim de depun a ofertelor.
Ref la O.S. precizam: amplasam lucrarii nu permite realizarea unei O.S. In cazul in care of coteaza procentual O.S. este obligatia acestuia sa obtina: A.C.,amplasamentul si aprob ptr realiz acestia, intocmind un proiect si adresandu-se Primariei Poiana Campina. O.S. ramane la aleg of si amplasam se va stabili ulterior cu Primaria Poiana Campina.
In cadrul P.T., in cadrul volum 3-liste de cantitati,in Form:
F1 - Centr chelt pe ob, pozitia 5.1. – O.S; F2 - Centr chelt pe categ de lucrari, ptr obiectul 5.1.– O.S.; F3 – Lista cu cant de lucr pe categ de lucr ptr ob 5.11 O.S. sunt propuse de proiectant cantitatile pe categorii de lucrari. Chiar daca oferta de O.S. este procent din val ofertei tehnice de exec,deconta se va face in baza deviz pe categ de lucr,care justifica val procent ofertata.