Feedback
I.D.: 98357880

Pulover, mănuși din piele și fular – uniforma de serviciu

Data publicarii
22.05.24 Exista 981.227 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35811200
Termenul limita pentru depunere:
26.06.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 48 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:Lot 1: - Pulover: minim 500 și maxim 30.000 buc., conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Lot 2:- Mănuși din piele: minim 500 și maxim 30.000 perechi, conf...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 48 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:Lot 1: - Pulover: minim 500 și maxim 30.000 buc., conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Lot 2:- Mănuși din piele: minim 500 și maxim 30.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Lot 3:- Fular: minim 500 și maxim 20.000 buc., conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini.Cantitatea estimată care va face obiectul contractului subsecvent:Lot 1: - Pulover: minim 50 și maxim 5.000 buc.;Lot 2:- Mănuși din piele: minim 50 și maxim 5.000 perechi;Lot 3: - Fular: minim 50 și maxim 4.000 buc.Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:• 1.250.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1;• 600.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2;• 300.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 3;Termenul de livrare al produselor pentru ambele loturi este de 4 luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepția contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenților de școli militare (pentru o cantitate maximă de 500 buc. / perechi din fiecare articol) care vor avea un termen de livrare de 2 luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu