Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru
o perioadă de 48 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:Lot 1: - Pulover:
minim 500 și maxim 30.000 buc., conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Lot 2:- Mănuși din piele: minim
500 și maxim 30.000 perechi, conf...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru
o perioadă de 48 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:Lot 1: - Pulover:
minim 500 și maxim 30.000 buc., conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Lot 2:- Mănuși din piele: minim
500 și maxim 30.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Lot 3:- Fular: minim 500 și maxim
20.000 buc., conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini.Cantitatea estimată care va face obiectul contractului
subsecvent:Lot 1: - Pulover: minim 50 și maxim 5.000 buc.;Lot 2:- Mănuși din piele: minim 50 și maxim 5.000 perechi;Lot 3:
- Fular: minim 50 și maxim 4.000 buc.Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:• 1.250.000,00 lei fără TVA pentru
Lotul nr. 1;• 600.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2;• 300.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 3;Termenul de livrare
al produselor pentru ambele loturi este de 4 luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepția
contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenților de școli militare (pentru o cantitate maximă de 500 buc.
/ perechi din fiecare articol) care vor avea un termen de livrare de 2 luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar
și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, în a 11-a zi înainte de termenul
limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I,
respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita
clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile
de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici
interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări
și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor
de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele
atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice
in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!