Achiziţionarea serviciilor pentru realizarea documentaţiei tehnico-economice faza PT+DDE+DATC, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi executării lucrărilor, pentru proiectul "Reducerea emisiilor de CO2 în zona urbană prin construirea unui terminal intermodal de transport în zona de vest (SIDERCA) a Municipiului Călăraşi"
În acest context obiectivul general al proiectului îl constituie reducerea emisiilor de carbon ...
Achiziţionarea serviciilor pentru realizarea documentaţiei tehnico-economice faza PT+DDE+DATC, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi executării lucrărilor, pentru proiectul "Reducerea emisiilor de CO2 în zona urbană prin construirea unui terminal intermodal de transport în zona de vest (SIDERCA) a Municipiului Călăraşi"
În acest context obiectivul general al proiectului îl constituie reducerea emisiilor de carbon în municipiul Călăraşi prin construirea unui terminal intermodal de transport în zona de vest (Siderca) a municipiului Călăraşi
Valoarea estimată este de 2.565.402,23 lei fără TVA , din care:
Categorii cheltuieli Valoare (RON) fără TVA
Cap. 1.2 Amenajarea terenului 8.504,46 lei
Cap. 1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială 16.950,17
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii 54,189.75 lei
Cap. 3.4 Certificarea permormanţei energetice şi auditul clădirilor 4.000,00 lei
Cap. 3.5.4 Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor 2.500,00 lei
Cap 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie 80.000,00 lei
Cap 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului 37.000,00 lei
Cap. 4.1 Constructii si instalatii 2.012.986,50 lei
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 38.900,89 lei
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 147.981,00 lei
Cap. 4.4. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamente de transport 110.000,00 lei
Cap. 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 21.972,62 lei
5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului 9.416,84 lei
6.1. Pregatire personal exploatare 10.000,00 lei
6.2. Probe tehnologice si teste 11.000,00 lei
TOTAL 2.565.402,23 lei
5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute 171.061,64 lei
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari: 12
Numar de zile pana la care autoritatea contractanta raspunde solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6