Proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru realizarea obiectivului de investiții -
Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic pentru proiectul: „Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic”, Str. I. Fluieraș
nr. 10C, Arad finanţat prin Programul Național de Redresare și Reziliență, conform cerinţelor caietului de sarcini şi ale
DALI-ului aprobat prin HCLM nr. 310/31.0...
Proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru realizarea obiectivului de investiții -
Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic pentru proiectul: „Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic”, Str. I. Fluieraș
nr. 10C, Arad finanţat prin Programul Național de Redresare și Reziliență, conform cerinţelor caietului de sarcini şi ale
DALI-ului aprobat prin HCLM nr. 310/31.05.2023.Descrierea detaliata a activităţilor ce vor face obiectul contractului de achizitie
publica se regaseşte în documentaţia tehnică anexată. Valoarea estimată a contractului de lucrări aferentă prezentei proceduri
este de 28.247.472,66 lei fără TVA, aşa cum rezultă din Devizul general din DALI, aprobat prin H.C.L.M. nr. 310/31.05.2023.
Conform structurii devizului general al obiectivului de investiţii, pentru atribuirea contractului de lucrări, care include
şi servicii de proiectare, valoarea totală a contractului ce face obiectul prezentei achiziţii este de 28.247.472,66 lei,
fără TVA, defalcată astfel: servicii de proiectare: 633.700,00 lei, fără TVA servicii de asistenţă
tehnică: 37.500,00 lei, fără TVA execuţie lucrări: 27.542.772,66 lei, fără TVA
organizare de șantier, inclusiv cheltuieli conexe: 33.500,00 lei, fără TVADiverse si neprevăzute: 3.420.684,50 lei fără
TVA nu vor fi ofertate și nu sunt incluse în valoarea estimată a achiziției publice; aceste cheltuieli pot fi accesate în
conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare și în conformitate
cu Instrucțiunea nr. 1/2021 a ANAP, privind modificarea contractului de achiziție publică/contractului de achiziție sectorială/acordului
cadru.Valoarea estimată nu include sume provizionate. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016
cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care operatorii economici
pot adresa solicitari de clarificare, respectiv in care aceasta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor
suplimentare, dupa cum urmeaza:1. Primul termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 35 zile inainte de data limita de depunere a
ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 30-a zi inainte
de data limita de depunere a ofertelor.2. Al doilea termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a
solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data
limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari
in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.In functie de complexitatea solicitarilor de clarificare adresate
de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta
isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit in Documentatia de
Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata
pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de
Autoritatea Contractanta.SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL.