Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii - Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic pentru proiectul: "Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic", Str. I. Fluieraş nr. 10C, Arad finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, conform cerinţelor caietului de sarcini şi ale DALI-ului aprobat prin HCLM nr. 310/31.05.2023.
Descriere...
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii - Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic pentru proiectul: "Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic", Str. I. Fluieraş nr. 10C, Arad finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, conform cerinţelor caietului de sarcini şi ale DALI-ului aprobat prin HCLM nr. 310/31.05.2023.
Descrierea detaliata a activităţilor ce vor face obiectul contractului de achizitie publica se regaseşte în documentaţia tehnică anexată. Valoarea estimată a contractului de lucrări aferentă prezentei proceduri este de 28.247.472,66 lei fără TVA, aşa cum rezultă din Devizul general din DALI, aprobat prin H.C.L.M. nr. 310/31.05.2023. Conform structurii devizului general al obiectivului de investiţii, pentru atribuirea contractului de lucrări, care include şi servicii de proiectare, valoarea totală a contractului ce face obiectul prezentei achiziţii este de 28.247.472,66 lei, fără TVA, defalcată astfel:
servicii de proiectare: 633.700,00 lei, fără TVA
servicii de asistenţă tehnică: 37.500,00 lei, fără TVA
execuţie lucrări: 27.542.772,66 lei, fără TVA
organizare de şantier, inclusiv cheltuieli conexe: 33.500,00 lei, fără TVA
Diverse si neprevăzute: 3.420.684,50 lei fără TVA nu vor fi ofertate şi nu sunt incluse în valoarea estimată a achiziţiei publice; aceste cheltuieli pot fi accesate în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare şi în conformitate cu Instrucţiunea nr. 1/2021 a ANAP, privind modificarea contractului de achiziţie publică/contractului de achiziţie sectorială/acordului cadru.
Valoarea estimată nu include sume provizionate.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care operatorii economici pot adresa solicitari de clarificare, respectiv in care aceasta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza:
1. Primul termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 35 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 30-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Al doilea termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In functie de complexitatea solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL.