Feedback
I.D.: 92674070

PT, execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic" Str. I. Fluieraş nr. 10C, Arad

Data publicarii
31.01.24 Exista 96.837 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45321000-3 45000000-7 71322000-1 79933000-3
Termenul limita pentru depunere:
28.03.24
Pretul estimativ:
28.247.472,66 RON - 28.247.472,66 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 01.02.24 Publicat la 09.02.24 Publicat la 21.02.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii - Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic pentru proiectul: "Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic", Str. I. Fluieraş nr. 10C, Arad finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, conform cerinţelor caietului de sarcini şi ale DALI-ului aprobat prin HCLM nr. 310/31.05.2023. Descriere...
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii - Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic pentru proiectul: "Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic", Str. I. Fluieraş nr. 10C, Arad finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, conform cerinţelor caietului de sarcini şi ale DALI-ului aprobat prin HCLM nr. 310/31.05.2023. Descrierea detaliata a activităţilor ce vor face obiectul contractului de achizitie publica se regaseşte în documentaţia tehnică anexată. Valoarea estimată a contractului de lucrări aferentă prezentei proceduri este de 28.247.472,66 lei fără TVA, aşa cum rezultă din Devizul general din DALI, aprobat prin H.C.L.M. nr. 310/31.05.2023. Conform structurii devizului general al obiectivului de investiţii, pentru atribuirea contractului de lucrări, care include şi servicii de proiectare, valoarea totală a contractului ce face obiectul prezentei achiziţii este de 28.247.472,66 lei, fără TVA, defalcată astfel: servicii de proiectare: 633.700,00 lei, fără TVA servicii de asistenţă tehnică: 37.500,00 lei, fără TVA execuţie lucrări: 27.542.772,66 lei, fără TVA organizare de şantier, inclusiv cheltuieli conexe: 33.500,00 lei, fără TVA Diverse si neprevăzute: 3.420.684,50 lei fără TVA nu vor fi ofertate şi nu sunt incluse în valoarea estimată a achiziţiei publice; aceste cheltuieli pot fi accesate în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare şi în conformitate cu Instrucţiunea nr. 1/2021 a ANAP, privind modificarea contractului de achiziţie publică/contractului de achiziţie sectorială/acordului cadru. Valoarea estimată nu include sume provizionate. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care operatorii economici pot adresa solicitari de clarificare, respectiv in care aceasta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: 1. Primul termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 35 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 30-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2. Al doilea termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In functie de complexitatea solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta. SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
PT, execuție și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic” Str. I. Fluieraș nr. 10C, Arad 28.03.24
PT, execuție și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic” Str. I. Fluieraș nr. 10C, Arad 12.03.24
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii (amenajare teren/utilităţi/documentaţii/construcţii/procurări) organizare şantier, instruire, probe şi teste pentru proiectul: "Sursă de producere energie termică şi electrică prin cogenerare de înaltă eficienţă la CET Hidrocarburi SA" finanţat prin PNRR 11.09.23
Proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru realizarea obiectivului de investiții (amenajare teren/utilități/documentații/construcții/procurări) organizare șantier, instruire, probe și teste pentru proiectul: „Sursă de producere energie termică și electrică prin cogenerare de înaltă eficiență la CET Hidrocarburi SA” finanţat prin PNRR  
Lot 1 – Achiziţionare autoutilitară, Lot 2 – Achiziţionarea a două autovehicule (autoutilitare de comandă şi intervenţie), Lot 3 – Autoutilitară second-hand Pick-up cu benă descoperită  
Achiziţia de laptop şi scanere - 2 loturi  
Lot 1 - Achiziţia de cartuşe de cerneală şi cartuşe de toner: CJA, ISU, CMJ, Lot 2 - Achiziţia de produse de birotică şi papetărie: CJA, ISU, CMJ, Lot 3 - Achiziţia de hârtie pentru imprimantă şi copiatoare: CJA, ISU, CMJ 14.12.20
Achizitionare de produse IT: CJA si CMJ 21.10.21
Achizitionare de produse IT: CJA si CMJ 11.11.21
Achizitionare de produse IT: CJA si CMJ 21.10.21