PT + execuţie lucrări - revizie şi automatizare gospodăriei de apă pentru incendiu din Zona Industrială Vest conform caietului de sarcini.
Descrierea detaliata a activităţilor ce vor face obiectul contractului de achizitie publica se regaseşte în documentaţia tehnică anexată. Valoarea estimată a contractului de lucrări aferentă prezentei proceduri este de 471.600,00 lei fără TVA, aşa cum rezultă din DALI, aprobat prin H.C.L...
PT + execuţie lucrări - revizie şi automatizare gospodăriei de apă pentru incendiu din Zona Industrială Vest conform caietului de sarcini.
Descrierea detaliata a activităţilor ce vor face obiectul contractului de achizitie publica se regaseşte în documentaţia tehnică anexată. Valoarea estimată a contractului de lucrări aferentă prezentei proceduri este de 471.600,00 lei fără TVA, aşa cum rezultă din DALI, aprobat prin H.C.L.M. nr. 145/2018. Conform structurii devizului general al obiectivului de investiţii, pentru atribuirea contractului de lucrări, care include şi servicii de proiectare, valoarea totală a contractului ce face obiectul prezentei achiziţii este de 539.649,50 lei, fără TVA, defalcată astfel:
? 3.900,00 lei fără TVA reprezintă servicii de studii de teren,
? 1.700,00 lei fără TVA reprezintă taxe obţinere avize, acorduri, autorizaţii,
? 46.800,00 lei fără TVA reprezintă servicii de proiectare (PT+DE+CS+PAC+POE, inclusiv documentaţia de avize)
? 471.600,00 lei fără TVA reprezintă execuţie lucrări,
? 4.500,00 lei fără TVA reprezintă servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului,
? 2.749,50 lei fără TVA reprezintă organizare de şantier,
? 2.100,00 lei fără TVA reprezintă servicii pentru pregatirea personalului de exploatare,
? 6.300,00 lei fără TVA reprezintă servicii pentru probe tehnelogice şi texte.
Pe parcursul derulării contractului, dacă apar lucrări diverse şi neprevăzute constatate de diriginte/proiectant, acestea vor fi acoperite din sumele prevăzute în devizul general prin încheierea unui act adiţional încheiat la contract, având la bază dispoziţia/dispoziţiile de şantier emisă/emise de proiectant cu respectarea legislaţiei în materia investiţiilor publice şi cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 (cu 7 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, astfel incat sa se respecte prevederile art. 20-21 din OUG 107/2017.