Feedback
I.D.: 28329949

Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc” (CPV 92330000-3)

Data publicarii
22.05.18 Exista 716.790 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
92330000-3
Termenul limita pentru depunere:
24.05.18
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În ultima perioadă Primăria Municipiului Bucureşti şi instituţiile publice de cultură au iniţiat o serie de manifestări social - culturale, recreative şi de agrement care şi-au propus să vină în întâmpinarea cerinţelor cetăţenilor de toate vârstele din Capitală, în cadrul unor proiecte cu impact public semnificativ în rândul copiilor, adolescenţilor şi adulţilor care doresc să petreacă timpul liber în parcuri sau alte zone ...
În ultima perioadă Primăria Municipiului Bucureşti şi instituţiile publice de cultură au iniţiat o serie de manifestări social - culturale, recreative şi de agrement care şi-au propus să vină în întâmpinarea cerinţelor cetăţenilor de toate vârstele din Capitală, în cadrul unor proiecte cu impact public semnificativ în rândul copiilor, adolescenţilor şi adulţilor care doresc să petreacă timpul liber în parcuri sau alte zone de recreere. În acest context, Primăria Municipiului Bucureşti, prin Direcţia Cultură, Învăţământ, Turism intenţionează să achiziţioneze "servicii privind zonele de recreere” în cadrul Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc” (CPV 92330000-3). Activităţile specifice proiectului social-recreativ menţionat constau în organizarea, într-un spaţiu public, a unor serii de evenimente având drept scop promovarea la nivelul Capitalei, a activităţilor socio - culturale, sportive, de timp liber şi de agrement. Procedura de achiziţie a serviciilor urmează a se finaliza prin încheierea unui contract de servicii ce urmează a fi atribuit în baza H.C.G.M.B. nr. 130/28.03.2018, pentru aprobarea Normei Interne privind modalitatea de atribuire a contractelor către şi între entităţile juridice la care Municipiul Bucureşti este acţionar majoritar şi în conformitate cu art. 31 alin.(1) şi (3) din Legea nr. 98/2016, art. 47 alin. (1) şi (3), din Legea nr. 99/2016. Având în vedere caracterul complex al evenimentului, serviciile necesare pentru derularea Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc” (CPV 92330000-3) urmează a fi prestate în perioada 14.06.2018 - 15.07.2018, cu acces gratuit pentru cetăţeni, în unele spaţii publice corespunzătoare derulării acestui demers (spaţiu special dedicat evenimentelor de timp liber sau alt spaţiu public cu destinaţie de recreere - ex. parc, grădină public) şi presupun desfăşurarea următoarelor activităţi şi amplasarea următoarelor elemente logistice necesare desfăşurării acţiunilor specifice: I. Referitor la componenta activităţi organizatorice, ordine şi siguranţă publică. În scopul desfăşurării în bune condiţii a evenimentului, precum şi pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice, a siguranţei participanţilor şi vizitatorilor, ofertantul va asigura 1) Amenajarea a 2 (două) spaţii publice corespunzătoare derulării acestui eveniment (spaţiu special dedicat evenimentelor de timp liber, cu acces gratuit pentru cetăţeni sau alt spaţiu public cu destinaţie de recreere - ex. parc, grădină public). Spaţiul/zona publică propusă trebuie să asigure • Zonele de interes (inclusiv cortul organizatorilor) - Amenajarea unor zone împrejmuite corespunzător şi dotate cu elementele logistice necesare, respectiv: 1) Porţi de acces. Accesul în zonă se va realiza prin intermediul unor porti de acces (2) având următoarele specificaţii tehnice ? Structura metalica cu deschidere de cel puţin 8m si inaltime de 4m. ? Branding realizat cu materiale rezistente UV. 2) Elementele logistice care vor asigura confortul spectatorilor (scaune/bănci etc). Se vor asigura elemente logistice într-un volum care să acopere o cerere din parte a cel puţin 200 (douăsute) participanţi/locaţie (cel puţin 400/2 locaţii) • Amplasarea unor ecrane LED, respectiv, 2 ecrane (1 ecran/locaţie) care vor asigura vizionarea partidelor de fotbal pe toata perioada CM de Fotbal (14 iunie - 15 iulie 2018, conform Programului anexat), având următoarele specificaţii tehnice ? LED: Dimensiune ecran 8x6. LED de exterior. Montat pe grila metalica. Pixel pitch 6,6mm. Procesor imagine LED. • Amenajarea, în vecinătatea zonei de interes, a unei zone gastronomice (punct de vânzare food/drinks) care să deservească participanţii la eveniment, dotată cu elementele logistice corespunzătoare (elemente de tip "food trucks”, seturi mese/bănci/scaune, umbrele ancorate etc). • Asigurarea drepturilor de transmisie/difuzare a partidelor CM de Fotbal (14 iunie - 15 iulie 2018), inclusiv echipamentele de transmisie (system şi alte accesorii) • Instalaţie/sistem de sunet pentru pe toata perioada CM de Fotbal (14 iunie - 15 iulie 2018), având următoarele specificaţii tehnice ? Mixer cu minim 16 canale. 4 microfoane, sistem sunet PA format din 2 boxe bass + 4 topuri, 6 boxe satelit autoamplificate cu puterea minima de 1000 W • Sistem lumini pentru toata perioada cu următoarele specificaţii: ? minim 20 pari LED, minim 6 lumini arhitecturale de exterior, 4 blindere active rezistente la exterior, comandă lumini • Conectare la reţeaua de curent electric. Branşament si distribuţie electrica pentru consumatorii: 25 kw sunet, lumini, ecran, inclusiv 15kw pentru fiecare punct de vânzare food/drinks, 20kw pentru zona activări si rezervă • Asigurarea ordinii şi liniştii publice în zonele de interes - 2 locaţii - cel puţin 6 agenţi de pază/locaţie prezenţi non-stop x 35 zile • Asigurarea prezenţei unor ambulanţe - 2 ambulanţe, o ambulanţă/locaţie • Asigurarea activităţilor de salubrizare în timpul şi după desfăşurarea evenimentelor: cel puţin 40 toalete ecologice igienizate zilnic (20 toalete ecologice/locaţie x 30 de zile) II. Referitor la componenta "activităţi de timp liber, cu caracter sportiv-recreativ şi de agrement”. În scopul creşterii atractivităţii evenimentului, precum şi a interesului cetăţenilor de a participa la activităţile specifice Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc”, în zona de interes, ofertantul va formula propuneri privind modalităţile de implicare activă a cetăţenilor în unele activităţi de timp liber, cu caracter sportiv-recreativ şi de agrement, precum concursuri şi jocuri folosind mingea de fotbal (jonglerii/driblinguri etc) şi alte asemenea activităţi recreative (PC Games). În scopul desfăşurării în bune condiţii a activităţilor de timp liber cu caracter sportiv-recreativ şi de agrement”, ofertantul va asigura elementele logistice necesare conform propunerilor (elemente pentru teren de fotbal artificial/locaţie pentru perioada de referinţă (ex. porţi, plase protecţie, elemente marcare teren etc) III. Referitor la componenta "promovare si publicitate”. În scopul aducerii la cunoştinţa publică a activităţilor specifice Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc”, ofertantul trebuie să dispună de capacitatea de a realiza conceptul general al proiectului, inclusiv concepţia grafică, realizarea/confecţionarea produselor informative şi de promovare, precum şi efectuarea demersurilor necesare promovării şi publicităţii evenimentului, cu respectarea cel puţin a următoarelor cerinţe: • Promovare radio - Realizare si difuzare spot radio: producţie (muzica stock plus voice over), difuzare: minim 10 difuzari/zi din care minim 4 în prime time pe un post cu acoperire in Bucureşti. Durata campanie 2 flight-uri de cate o săptămâna • Promovare outdoor, prin folosirea următoarelor instrumente. a) Confecţionare şi amplasare bannere tip poliplan printat, prevăzute cu capse din 50 in 50 de cm. Ofertantul va formula propuneri privind tirajul şi locaţiile de amplasare a acestora b) Confecţionare şi amplasare butaforii/locaţie - pe o structura proprie rezistenta la condiţiile meteo specifice perioadei. La formularea propunerilor de branding ofertantul va avea în vedere faptul că aceste produse trebuie realizate cu materiale rezistente UV. • Promovare online/social media - Realizarea unui portal web dedicat evenimentului (inclusiv inchiriere domeniu), creare pagina facebook, promovare facebook, concursuri etc NOTĂ -Având în vedere scopul declarat, prin intermediul produselor informative şi de promovare se urmăreşte transmiterea eficientă şi coerentă a mesajul instituţiei către publicul vizat, respectiv, cetăţenii Capitalei. -Expresivitatea mesajului. La nivelul institutiilor publice procesul de comunicare reprezintă un domeniu sensibil, guvernat de reguli stricte in ceea ce priveste modalitatile de comunicare cu cetăţenii şi materialele de marketing public. Având în vedere că produsele informative şi de promovare reprezintă un instrument de comunicare vizuală între instituţia publică şi cetăţeni, cel mai bine adaptată specificului acestui produs este propunerea grafică care transpune mesajul instituţiei publice (text şi imagine) într-un mod ordonat şi clar pentru ca cetăţenii să-l recepteze fără probleme. În stabilirea raportului text/fotografii incluse in continutul produselor publicitare, se are în vedere principiul potrivit căruia fotografia trebuie să explice textul. Din aceste motive, se impune transpunerea optimă a conceptului grafic de ansamblu la diferitele niveluri de perceptie ale cetăţenilor iubitori de sport şi care acoperă un public ţintă larg, cu vârste şi profesii diferite, niveluri de instruire socială distincte, etc. -Layout-ul grafic aferent produselor informative şi de promovare, respectiv, imaginile, fotografiile, desenul grafic, fonturile, aferente, vor fi fi dispuse intr-o grafică unitară pentru întreg conţinutul acestuia (ex. aşezarea textului, a imaginilor, amplasarea siglelor, paleta coloristică folosită etc) si vor fi centrate în jurul oamenilor şi sportului, specific conceptului de ilustraţie grafică dinamică şi activă. IV. Componenta "alte activităţi”. Ofertantul va formula şi alte propuneri referitoare la orice tip de activităţi pe care le consideră utile şi necesare pentru buna desfăşurare a activităţilor specifice Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc”. NOTĂ Perioada de derulare a activităţilor specifice Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc” coincide cu perioada competiţiei Cupa Mondială la fotbal, Rusia 2018, respectiv, 14.06.2018 - 15.07.2018. În acest sens,la elaborarea calendarului acţiunilor, ofertantul trebuie să ia în considerare şi intervalul de timp necesar amenajării zonelor de interes, respectiv, dezafectării spaţiilor active în perioada de referinţă. Prestatorul de servicii care va fi declarat câştigător va lua măsurile ce se impun pentru îndeplinirea tuturor normelor tehnice cuprinse în autorizarea de risc pentru spaţiul destinat evenimentului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu