Proiectul isi propune săii aduca pe copii mai aproape de scoala, prin ateliere specializate de art-terapie (reprezentarea pe scena a unui numar de cinci scenete teatrale) şi stimulare muzicală, prin invatarea a patru piese muzicale, din repertoriul romanesc si internatiomal, formand un grup vocal, din randul copiilor cu risc marit de abandon scolar. Jocul în sine are un efect terapeutic natural în dezvoltarea motorie, afect...
Proiectul isi propune săii aduca pe copii mai aproape de scoala, prin ateliere specializate de art-terapie (reprezentarea pe scena a unui numar de cinci scenete teatrale) şi stimulare muzicală, prin invatarea a patru piese muzicale, din repertoriul romanesc si internatiomal, formand un grup vocal, din randul copiilor cu risc marit de abandon scolar. Jocul în sine are un efect terapeutic natural în dezvoltarea motorie, afectivă şi cognitivă a copiilor. Prin simplul joc, copilul interactionează cu lumea şi învaţă despre ea. Tot prin joc, adultul întelege mai bine lumea copiilor. Pentru copii, totul devine o joacă şi astfel se pot exprima pe ei inşişi. Prin această activitate se creează cadrul favorabil exprimării libere a tuturor copiilor, este stimulat spiritul de echipă, îi adaptăm pe copii la cerinţele scenei şi a vietii, afirmând o atitudine degajată, lipsită de emoţii. Copilul îşi pune în valoare prezenţa scenică dublată de aplomb, dicţia , mimica , siguraţa de sine, plăcerea de a spune textele în faţa publicului. Obiectivul serviciilor: Prevenirea abandonului scolar prin artă teatrală, literara şi muzică , -Creşterea capacităţii de comunicare ( corectă ) şi de relaţionare; -Scăderea sentimentului de anxietate; -Creşterea încrederii în sine; -Încurajarea exprimării personale; -Creşterea capacităţii de acceptare şi respectarea a diferenţelor şi diversităţii celor din jur; -Stimularea creativităţii, originalităţii şi imaginatiei; -Exploatare propriilor percepţii, talente, a