Primăria Municipiului Bucureşti implementează proiectul european "Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă", proiect ce urmăreşte, ca obiective stimularea parteneriatului şi colaborării între Administraţiile Publice Locale şi ONG-uri, angajate în mod activ în promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă (ODD) adoptate prin Agenda 2030 de către Statele Mem...
Primăria Municipiului Bucureşti implementează proiectul european "Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă", proiect ce urmăreşte, ca obiective stimularea parteneriatului şi colaborării între Administraţiile Publice Locale şi ONG-uri, angajate în mod activ în promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă (ODD) adoptate prin Agenda 2030 de către Statele Membre ale Naţiunilor Unite - pentru crearea unui cadru educaţional în domeniul învăţământului preuniversitar, promovarea angajamentul civic şi creşterea nivelului de conştientizare al cetăţenilor, cu prioritate al tinerilor, cu privire la responsabilităţile ce le revin la nivel global.
Proiectul se bucură de o largă participare internaţională, fiind constituit dintr-un consorţiu format din 19 parteneri din 11 ţări europene (Italia, Franţa, Croaţia, Cipru, Ţara Galilor, Scoţia, Portugalia, Grecia, Bosnia şi Herţegovina, Albania, Bulgaria, România). Liderul proiectului este Regiunea Toscana din Italia, având ca şi coordonator internaţional pe Oxfam Italia Intercultura.
Prin Hotărârea Consiliului General al Municipiului Bucureşti nr. 38/2018 a fost aprobată participarea Municipiului Bucureşti, în calitate de partener, la proiectul cu finanţare nerambursabilă "Walk the (Global) Walk", in cadrul apelului de proiecte EuropeAid/151103/C/ACT/MULTI-4 al Comisiei Europene.
În aplicarea HCGMB nr. 38/2018, s-a semnat contractul de colaborare nr. 8860/28.12.2018, încheiat între Oxfam Italia Intercultura (în calitate de coordonator internaţional al proiectului) şi Municipiul Bucureşti privind implementarea proiectului “Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă".
De asemenea, prin Dispoziţia Primarului General nr. 2366/28.12.2018 privind înfiinţarea Unităţii de Implementare a Proiectului Walk the Global Walk a fost stabilită componenţa echipei de implementare.
În acest context şi conform obligaţiilor asumate prin contractul de colaborare nr. 8860/28.12.2018 încheiat între Oxfam Italia Intercultura şi Municipiul Bucureşti, în baza contractului de grant CSO-LA/2017/388-223 semnat cu Comisia Europeană, privind implementarea proiectului “Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă", pe parcursul celor 3 ani de desfăşurare a proiectului vor fi abordate, în rândul tinerilor din sistemul secundar de învăţământ, subiecte majore legate de migraţie, schimbări climatice şi egalitate de gen şi vor fi promovate 3 Obiective de Dezvoltare Durabilă, câte unul în fiecare an al proiectului, astfel: Anul I - Oraşe şi Comunităţi Durabile (ODD 11), Anul II - Acţiune Climatică (ODD 13), Anul III - Pace, Justiţie şi Instituţii eficiente (ODD 16), cu includerea acestora în curricula educaţională.
În cadrul proiectului este planificat să se organizeze, în fiecare an, Săptămâna Europeană dedicată ODD-urilor.
În acest sens, Primăria Municipiului Bucureşti organizează în perioada 15-25 noiembrie 2020, Săptămâna Europeană dedicată Obiectivului de Dezvoltare Durabilă 13 – Acţiune Climatică - săptămână de evenimente cu largă participare şi adaptate actualului context de sănătate publică (expoziţii, campanii, concerte, flashmobs, workshops, conferinţe etc.).
Săptămâna de evenimente se încheie cu marşul global The Global Walk, organizat în Bucureşti, care în condiţiile actuale de sănătate publică nu va mai reuni prin prezenţa fizică elevi şi cadre didactice din şcoli, reprezentanţi ai autorităţilor locale şi invitaţi (scriitori, academicieni, interpreţi, artişti etc.), urmând a se desfăşura într-o manieră metaforică descrisă la PCT.1. Descrierea produselor/serviciilor/lucrărilor care urmează să fie achiziţionate.
Serviciile şi produsele care fac obiectul prezentei achiziţii sunt dedicate în exclusivitate evenimentului principal, Marşul Global pe tema Obiectivului de Dezvoltare Durabilă nr. 13 – Acţiune Climatică, care va avea loc în perioada 15-25 noiembrie 2020, în municipiul Bucureşti.
ANEXA SPECIFICAŢII TEHNICE
1. Descrierea produselor/serviciilor/lucrărilor care urmează să fie achiziţionate
Activităţile specifice proiectului se vor derula în perioada 15-25 noiembrie 2020, urmând a se concretiza printr-o proiecţie video de mari dimensiuni pe faţada Primăriei Municipiului Bucureşti (Bulevardul Regina Elisabeta 47, sector 5, Bucureşti), precum şi alte activităţi complementare.
1.1. AMENAJAREA ZONEI PUBLICE DE DESFĂŞURARE A EVENIMENTULUI;
• Realizarea unui montaj video specific pentru proiecţie bidimensională (2D) exterioară pe clădire şi închirierea şi operarea cu personal de specialitate a echipamentelor de proiecţie cu tehnologie LASER pe clădire (videoproiector laser, lentilă wide/long, sisteme de siguranţă şi susţinere, conectică şi reţelistică etc) pentru o suprafaţă de proiecţie cuprinsă între 500 – 1.000 mp, distanţa de proiecţie (între turnul de proiecţie – latura parcului Cişmigiu dinspre bulevardul Regina Elisabeta şi clădirea Primăriei Municipiului Bucureşti, Bulevardul Regina Elisabeta 47, sector 5, Bucureşti) – circa 25 m.
Nota 1: Montajul video specific va conţine minim obligatoriu elemente grafice (identităţi vizuale) şi de text (600 de mesaje privind Obectivului de Dezvoltare Durabilă nr. 13 - Acţiune climatică) oferite de Beneficiar prezumtivului Prestator, urmând ca Prestatorul să furnizeze minim 2 concepte de animaţie video cu o durată de circa 60-90 minute. Proiecţiile vor fi implementate cu o durată de 3 h/zi x 7 zile, în perioada 15-25 noiembrie, în sistem de loop (repetitiv), structura şi caracteristicile tehnice ale echipamentelor urmând a fi detaliate de către ofertant.
Nota 2: Montajul video va include la intervale de timp de circa 3-5 minute un cadru cu disclaimerul specific proiectelor cu finanţare europeană.
Nota 3: Prestatorul va asigura serviciile de transport, montaj/demontaj echipamente, supraveghere echipamente, personal de specialitate pentru operare etc.
1.1.1. SERVICII DE PROMOVARE;
• Realizare concept şi declinare grafică (afişe, diplome, colantare mijloace de transport în comun STB, colantare premii etc);
Notă: Beneficiarul va pune la dispoziţia Prestatorului elementele de identitate vizuală necesare realizării conceptului şi declinărilor grafice, iar darea în producţie a produselor ce conţin declinarea conceptului grafic se va face în urma emiterii de către Beneficiar a acordului explicit (bunul de tipar).
• Tipărire afişe de promovare – 100 buc. cu următoarele caracteristici: format A3 (29,7 cm x 42 cm), tipar offset, faţă, policromie, densitate hârtie 100gr/mp, lucioasa dublu cretată;
• Realizare diplome de participare cu ramă– 18 buc., diplomă format A4, landscape, densitate carton 300 gr/mp, policromie, o faţă, print digital, cu ramă tip foto din material lemn masiv, cu sistem fixare pentru birou, sticlă pentru protecţia diplomei de tip float de 2 mm;
• Asigurare premii tombolă: Premiul I – trotinetă electrică, adulţi, unisex, personalizată, Premiul 2 – scooter electric (hoverboard), adulţi, personalizată, Premiul III –Bicicletă adulţi, unisex, personalizată;
• Asigurare servicii foto totalizând 300- 500 fotografii şi video totalizând 4-6 ore de filmare brută, camera foto de minim 24 mpx, format jpg fine, camera video cu rezoluţie high definition 1920 x 1080 (HD). Produsele (imagini şi film) vor fi predate suport electronic DVD sau Stick. Termenul de predare este 24 h de la finalizarea evenimentului pentru fotografii şi 24-48 h de la finalizarea evenimentului pentru montajul brut de film;
• Promovarea proiectului timp de 2 săptămâni calendaristice, prin intermediul Societăţii de Transport Bucureşti, pe mijloacele de transport în comun, pe o suprafaţă de expunere de minim 10 mp / autobuz, 3 linii de transport premium, conform ofertei de publicitate a Societăţii de Transport Bucureşti;
Notă 1: Prestatorul va declara pe propria răspundere că va ceda exclusiv dreptul de autor către Beneficiar în condiţiile legii nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare, privind dreptul de autor şi drepturile conexe;
Notă 2: Serviciile foto şi video vor fi prestate de personal calificat în acest sens, urmând ca Beneficiarul să furnizeze scenariul orientativ pentru realizarea videoclipurilor;
• Asigurare servicii de montaj film şi subtitrare în limba engleză. Prestatorul va realiza 1 produs video (film/videoclip), subtitrat în limba engleză, cu durata de minim 5 minute/film (videoclip), format mp4, având ca tematică surprinderea în diferite zile a proiecţiei realizată pe faţada Primăriei Municipului Bucureşti, inclusiv reacţia trecătorilor. Filmul va fi predat pe suport electronic DVD sau Stick USB în termen de max. 72 h de la finalizarea evenimentului;