Proiectul se bucură de o largă participare internaţională, fiind constituit dintr-un consorţiu format din 19 parteneri din 11 ţări europene (Italia, Franţa, Croaţia, Cipru, Ţara Galilor, Scoţia, Portugalia, Grecia, Bosnia şi Herţegovina, Albania, Bulgaria, România). Liderul proiectului este Regiunea Toscana din Italia, având ca şi coordonator internaţional pe Oxfam Italia Intercultura.
Prin Hotărârea Consiliului General al...
Proiectul se bucură de o largă participare internaţională, fiind constituit dintr-un consorţiu format din 19 parteneri din 11 ţări europene (Italia, Franţa, Croaţia, Cipru, Ţara Galilor, Scoţia, Portugalia, Grecia, Bosnia şi Herţegovina, Albania, Bulgaria, România). Liderul proiectului este Regiunea Toscana din Italia, având ca şi coordonator internaţional pe Oxfam Italia Intercultura.
Prin Hotărârea Consiliului General al Municipiului Bucureşti nr. 38/2018 a fost aprobată participarea Municipiului Bucureşti, în calitate de partener, la proiectul cu finanţare nerambursabilă "Walk the (Global) Walk", in cadrul apelului de proiecte EuropeAid/151103/C/ACT/MULTI-4 al Comisiei Europene.
În aplicarea HCGMB nr. 38/2018, s-a semnat contractul de colaborare nr. 8860/28.12.2018, încheiat între Oxfam Italia Intercultura (în calitate de coordonator internaţional al proiectului) şi Municipiul Bucureşti privind implementarea proiectului “Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă".
De asemenea, prin Dispoziţia Primarului General nr. 2366/28.12.2018 privind înfiinţarea Unităţii de Implementare a Proiectului Walk the Global Walk a fost stabilită componenţa echipei de implementare.
În acest context şi conform obligaţiilor asumate prin contractul de colaborare nr. 8860/28.12.2018 încheiat între Oxfam Italia Intercultura şi Municipiul Bucureşti, în baza contractului de grant CSO-LA/2017/388-223 semnat cu Comisia Europeană, privind implementarea proiectului “Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă", pe parcursul celor 3 ani de desfăşurare a proiectului vor fi abordate, în rândul tinerilor din sistemul secundar de învăţământ, subiecte majore legate de migraţie, schimbări climatice şi egalitate de gen şi vor fi promovate 3 Obiective de Dezvoltare Durabilă, câte unul în fiecare an al proiectului, astfel: Anul I - Oraşe şi Comunităţi Durabile (ODD 11), Anul II - Acţiune Climatică (ODD 13), Anul III - Pace, Justiţie şi Instituţii eficiente (ODD 16), cu includerea acestora în curricula educaţională.
În cadrul proiectului este planificat să se organizeze, în fiecare an, Săptămâna Europeană dedicată ODD-urilor.
În acest sens, Primăria Municipiului Bucureşti organizează în perioada 05-20 noiembrie 2020, Săptămâna Europeană dedicată Obiectivului de Dezvoltare Durabilă 13 – Acţiune Climatică - săptămână de evenimente cu largă participare şi adaptate actualului context de sănătate publică (expoziţii, campanii, concerte, flashmobs, workshops, conferinţe etc.).
Săptămâna de evenimente se încheie cu marşul global The Global Walk, organizat în Bucureşti, care în condiţiile actuale de sănătate publică nu va mai reuni prin prezenţa fizică elevi şi cadre didactice din şcoli, reprezentanţi ai autorităţilor locale şi invitaţi (scriitori, academicieni, interpreţi, artişti etc.), urmând a se desfăşura într-o manieră metaforică descrisă la PCT.1. Descrierea produselor/serviciilor/lucrărilor care urmează să fie achiziţionate.
Serviciile şi produsele care fac obiectul prezentei achiziţii sunt dedicate în exclusivitate evenimentului principal, Marşul Global pe tema Obiectivului de Dezvoltare Durabilă nr. 13 – Acţiune Climatică, care va avea loc în perioada 05-20 noiembrie 2020, în perimetrul Parcul Regele Mihai I (fost Herăstrău) – Piaţa Charles de Gaulle (rond) – Aleea Cariatidelor – Fântâna Modura.
ANEXĂ SPECIFICAŢII TEHNICE
1. Descrierea produselor/serviciilor/lucrărilor care urmează să fie achiziţionate
Activităţile specifice proiectului se vor derula în perioada 05-20 noiembrie 2020, în perimetrul Parcul Regele Mihai I (fost Herăstrău) – Piaţa Charles de Gaulle (rond) – Aleea Cariatidelor – Fântâna Modura.
1.1. AMENAJAREA ZONEI PUBLICE DE DESFĂŞURARE A EVENIMENTULUI;
• Confecţionarea şi montarea/demontarea a 550 buc. de manechine stilizate reprezentând siluete de copii, personalizate, decupate pe contur (cardboard cutout), confecţionate din carton reciclabil rezistent la umiditate (ploaie) / lemn / placaj / conglomerate tip PFL, grosime 5-10 mm, personalizare prin printare policromă faţă/verso pe autocolant PVC, laminat, lucios, caşerat pe forex alb 5-10 mm grosime, dimensiuni: înălţime 160 – 170 cm, inclusiv bază de susţinere pretabilă pentru amplasament exterior pe strat de beton/pământ, rezoluţie print 300 dpi, rezistente la codiţii meteo nefavorabile (precipitaţii, vânt intens), pentru marcarea metaforică a Marşului Global al elevilor pentru susţinerea Obectivului de Dezvoltare Durabilă nr. 13 - Acţiune climatică;
• Confecţionarea şi montarea/demontarea a 150 buc. de manechine publicitare gonflabile stilizate reprezentând siluete de copii, personalizate, realizate din Pvc / nylon / textil, prin termosudare (ermetice, cu supapa), alimentate cu aer, înălţime minim 4 m, inclusiv bază de susţinere pretabilă pentru amplasament exterior pe strat de beton/pământ, rezoluţie print 300 dpi, rezistente la codiţii meteo nefavorabile (precipitaţii, vânt intens), pentru marcarea metaforică a Marşului Global al elevilor pentru susţinerea Obectivului de Dezvoltare Durabilă nr. 13 - Acţiune climatică;
Nota 1: Prestatorul va propune minim 3 variante de construct grafic în funcţie de postura corpului, reprezentând atât fete, cât şi băieţi, în proporţii egale, cu integrarea în cadrul constructului grafic a minim 2 variante de poziţionare a unei pancarte metaforice, cu dimensiunea de 297x 420 mm, poziţionată landscape sau portrait. Pancarta va fi personalizată cu mesajele unice ale elevilor participanţi, după cum urmează: 600 buc. manechine vor conţine mesaje distincte, unice, iar 100 buc manechine vor conţine ca mesaj unic identitatea vizuală a proiectului şi referinţa la unul dintre canalele de comunicare ale proiectului (website, pagină Facebook, Instagram etc).
Nota 2: Constructul grafic va include, în partea inferioară a manechinelor, o casetă cu disclaimerul specific proiectelor cu finanţare europeană.
Nota 3. Prestatorul va asigura serviciile de transport, montaj/demontaj, manechinele urmând a fi dispuse pe o lungime de circa 2 km în perimetrul precizat - Parcul Regele Mihai I (fost Herăstrău) – Piaţa Charles de Gaulle (rond) – Aleea Cariatidelor – Fântâna Modura.
În cazul apariţiei unor condiţii meteo nefavorabile severe predictibile, Prestatorul va lua toate măsurile pentru punerea în siguranţă a manechinelor (ridicarea de pe domeniul public, depozitarea şi re-amplasarea ).
• Închiriere, montare/demontare şi operare ecran(e) exterior tip LED cu suprafaţa totală 300 cm x 200 cm (inclusiv procesor video, scaler, conectică, sistem de susţinere, sistem sunet), pretabil pentru condiţii atmosferice severe (precipitaţii, intensificări ale vântului) necesare pentru realizarea şi proiectarea unui montaj video ce va conţine: mesajelor elevilor privind ODD 13, videoclipuri, prezentări sintetice ale proiectului, manifestul global aferent Obiectivului de Dezvoltare Durabilă nr. 11 – Oraşe şi comunităţi durabile. Ecranul exterior va funcţiona 6 h/zi, în intervalele orare 10.00 – 13.00, 19.00 – 22.00, pe întreaga durată a evenimentului (7 zile);
• Asigurare servicii specializate mentenanţă şi pază pentru asigurarea integrităţii manechinelor: 2 posturi x 24 ore x 7 zile;
• Servicii de transport şi montaj/ demontaj pentru relocarea manechinelor din locaţia centrală a evenimentului, Parcul Regele Mihai I, către cele 12 unităţi de învăţământ participante, cele 6 primării de sector, Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, alte locaţii indicate de Beneficiar, fără a depăşi un număr total de 1.000 km.
1.2. SERVICII DE PROMOVARE;
• Realizare concept şi declinare grafică (manechine, diplome etc);
Notă: Beneficiarul va pune la dispoziţia Prestatorului elementele de identitate vizuală necesare realizării conceptului şi declinărilor grafice, iar darea în producţie a produselor ce conţin declinarea conceptului grafic se va face în urma emiterii de către Beneficiar a acordului explicit (bunul de tipar).
• Tipărire afişe de promovare – 100 buc. cu următoarele caracteristici: format A3 (29,7 cm x 42 cm), tipar offset, faţă, policromie, densitate hârtie 100gr/mp, lucioasa dublu cretată;
• Realizare diplome de participare cu ramă– 18 buc., diplomă format A4, landscape, densitate carton 300 gr/mp, policromie, o faţă, print digital, cu ramă tip foto din material lemn masiv, cu sistem fixare pentru birou, sticlă pentru protecţia diplomei de tip float de 2 mm;
• Asigurare premii tombolă: Premiul I – trotinetă electrică, adulţi, unisex, personalizată, Premiul 2 – scooter electric (hoverboard), adulţi, personalizată, Premiul III –Bicicletă adulţi, unisex, personalizată;
• Asigurare servicii foto totalizând 300- 500 fotografii şi video totalizând 4-6 ore de filmare brută, camera foto de minim 24 mpx, format jpg fine, camera video cu rezoluţie high definition 1920 x 1080 (HD). Produsele (imagini şi film) vor fi predate suport electronic DVD sau Stick. Termenul de predare este 24 h de la finalizarea evenimentului pentru fotografii şi 24-48 h de la finalizarea evenimentului pentru montajul brut de film;
• Crearea contructului grafic (layout) şi promovarea timp de 2 săptămâni calendaristice, prin intermediul Societăţii de Transport Bucureşti, suprafaţă de expunere de minim 10 mp / autobuz, 5 linii de transport premium