Feedback
I.D.: 65539628

Proiectul ce are ca obiect “ Realizarea şi actualizarea infrastructurii de comunicaţii în cadrul AFIR", urmăreşte realizarea unei structuri de comunicaţii pentru infrastructura de suport reţea în vederea asigurării serviciilor IT necesare implementării tehnice şi financiare a FEADR.

Data publicarii
27.01.22 Exista 992.179 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32420000-3 50324100-3
Termenul limita pentru depunere:
25.02.22
 
 
Documente participare:
  1. ft_consultare_publica_2022_01_2379366.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Estimare costuri actualizare suport soluţie prezentată în cadrul acestei documentaţii inclusiv licenţele asociate soluţiei. Costurile vor fi prezentate atât unitar, cât şi total, la nivel de produs/ soluţie solicitată. Autoritatea Contractantă doreşte o estimare a efortului necesar implementării în zile-om, precum şi costul unitar pe tipuri de resurse utilizate. Estimarea va avea la bază alocările pe tipuri de resurse uti...
Estimare costuri actualizare suport soluţie prezentată în cadrul acestei documentaţii inclusiv licenţele asociate soluţiei. Costurile vor fi prezentate atât unitar, cât şi total, la nivel de produs/ soluţie solicitată. Autoritatea Contractantă doreşte o estimare a efortului necesar implementării în zile-om, precum şi costul unitar pe tipuri de resurse utilizate. Estimarea va avea la bază alocările pe tipuri de resurse utilizate în cadrul proiectului respectiv. Etapele care vor fi luate în calcul sunt următoarele: 1. Analiză configuraţie actuală şi planificare schimbare; Finalitatea acestei etape va consta în documentul de analiză, în urma aprobării acestuia de către grupul de lucru constituit la nivelul AFIR se vor putea realiza implementările. 2. Acceptanţa – în cadrul acestei etape vor fi prezentate şi testate toate funcţionalităţile implementate în conformitate cu documentul de analiză, cu specificaţiile tehnice şi funcţionale, cu documentul de arhitectură, etc. În momentul în care toate funcţionalităţile implementate vor fi considerate 100% funcţionale şi conforme cu documentul de analiză, noua infrastructură de reţea va putea fi pusă în producţie. 3. Punere în producţie; 4. Suport instalare în producţie şi utilizare pe parcursul contractului; Conform Fisa Tehnica atasata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectul ce are ca obiect “ Realizarea şi actualizarea infrastructurii de comunicaţii VOIP în cadrul AFIR", urmăreşte realizarea unei structuri de comunicaţii unificate pentru infrastructura comunicaţii voce în vederea asigurării serviciilor IT necesare implementării tehnice şi financiare a FEADR. 25.12.22
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru "Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată" 18.04.23
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”