Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Restaurare
Palatul Universitatii din Bucuresti – consolidare, restaurare invelitoare si sarpanta, restaurare fatade inclusiv tamplarie
exterioara (eliminare umiditate si infiltrari din teren), modificari functionale si restaurare finisaje interioare, iluminat
architectural fatade, reabilitare ins...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Restaurare
Palatul Universitatii din Bucuresti – consolidare, restaurare invelitoare si sarpanta, restaurare fatade inclusiv tamplarie
exterioara (eliminare umiditate si infiltrari din teren), modificari functionale si restaurare finisaje interioare, iluminat
architectural fatade, reabilitare instalatii, degajare curte interioara prin desfacere anexe C2, C5, C6, C7, C9, C10, C11,
C12, C13, C15, conservare si punere in valoare a vestigiilor arheologice din curtea interioara prin amenajare spatiu muzeal,
amenajari exterioare – imobil din bd. Regina Elisabeta nr. 4-12, sector 3, Bucuresti”Valoarea estimata este de 292.269.581,44
lei, fara TVA, si este compusa din: - Cap 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectului – 8.721.915,21
lei- Cap 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 278.655.437,99 lei - Cap 4.1 - Constructii si instalatii: 239.396.573,84
lei- Cap 4.2 – Montaj: 5.214.838,36 lei- Cap 4.3 – Utilaje cu montaj: 20.859.353,46 lei- Cap 4.5 – Dotari: 13.184.672,33 lei-
Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 4.892.228,24 lei din care Subcapitolul 5.1 Organizare de santier – 3.669.171,18 lei si 5.2
Cheltuieli conexe – 1.223.057,06 leiModificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate,
se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate,
altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi
proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea
98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea
la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia
de atribuire este de 24 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul
limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 18 a zi inainte de
termenul limita de depunere a ofertelor.