Proiectare,executie de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor obiectivului de investitii:"Reabilitare si extindere sediul primariei Salard, judetul Bihor"
Valoarea estimata este de 12.254.492,24 lei, fara TVA, compusa din:
- Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 46 000 lei.
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (st...
Proiectare,executie de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor obiectivului de investitii:"Reabilitare si extindere sediul primariei Salard, judetul Bihor"
Valoarea estimata este de 12.254.492,24 lei, fara TVA, compusa din:
- Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 46 000 lei.
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului) – 393.708,28 lei.
- Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza – 11.526.618,50 lei.
- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 288.165,46 lei.
- Subcapitolul 5.1 - Organizare de santier – 288.165,46 lei.
- Subcapitolul 5.1.1 - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 230.532,37 lei.
- Subcapitolul 5.1.2 - Cheltuieli conexe – 57.633,09 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.