Proiectare,executie de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor obiectivului de investitii:"Reparatie capitala Sediu Teritorial DNA Oradea, judetul Bihor"
Valoarea estimata este de 4.091.430,27 lei, fara TVA, compusa din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, a...
Proiectare,executie de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor obiectivului de investitii:"Reparatie capitala Sediu Teritorial DNA Oradea, judetul Bihor"
Valoarea estimata este de 4.091.430,27 lei, fara TVA, compusa din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului) – 226.029,35 lei.
- Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza – 3.761.366,75 lei.
- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 94.034,17 lei.
- Subcapitolul 5.1 - Organizare de santier – 94.034,17 lei.
- Subcapitolul 5.1.1 - Organizare de santier – 75.227,34 lei.
- Subcapitolul 5.1.2 - Cheltuieli conexe – 18.806,83 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.