Obiectul general al Contractului, respectiv al achiziţiei, ce rezultă din această procedură este reprezentat de îndeplinirea activităţiilor generale de Proiectare, asistenţa tehnică şi Execuţie a lucrărilor în cadrul proiectului “Implementarea sistemului de telegestiune si modernizarea sistemului de iluminat public in municipiul Baia Mare"în conformitate cu soluţia tehnico-economică stabilită prin SF respectiv:
a) Proiecta...
Obiectul general al Contractului, respectiv al achiziţiei, ce rezultă din această procedură este reprezentat de îndeplinirea activităţiilor generale de Proiectare, asistenţa tehnică şi Execuţie a lucrărilor în cadrul proiectului “Implementarea sistemului de telegestiune si modernizarea sistemului de iluminat public in municipiul Baia Mare"în conformitate cu soluţia tehnico-economică stabilită prin SF respectiv:
a) Proiectarea şi asistenţa tehnică din partea proiectantului, în conformitate cu prevederile Art. 11 si 12 din HGR nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi ale Art. 23 şi 24 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii;
b) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii, furnizarea echipamentelor şi utilajelor tehnologice, inclusiv montajul acestora şi punerea în funcţiune (după caz), efectuarea probelor şi testelor necesare atât pe parcursul execuţiei lucrărilor cât şi la recepţia acestora.
fără a se limita la:
Elaborare Proiect pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor (P.A.C./DTAC)
i. Elaborare studii şi documentaţii necesare obţinerii avizelor solicitate prin Certificatul de urbanism
ii. Elaborare Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E./DTOE)
iii. Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor (P.A.C./DTAC) si a Proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E./DTOE) după caz, ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor propuşi
iv. Studii de teren
v. Elaborare/Definitivare Proiect Tehnic de execuţie
vi. Elaborare Caiete de Sarcini
vii. Elaborare Detalii de Execuţie
viii. Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor.
ix. Acordare asistenţă tehnică pentru fiecare fază determinantă indicată în proiectul tehnic
x. Acordare asistenţă suplimentară, la solicitarea Autorităţii Contractante
xi. Elaborare Program de urmărire a comportării lucrării în timp, dacă este solicitat
xii. Participare la recepţia lucrărilor
xiii. Participare la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei
xiv. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor;
xv. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Antreprenorului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
xvi. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
xvii. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii, precum şi cele prevăzute în caietele de sarcini pe specialităţi;
xviii. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor, livrarea dotărilor, a utilajelor şi echipamentelor tehnologice, cu şi fără montaj, şi realizarea testărilor;
xix. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
xx. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
xxi. Costuri cu forţa de muncă şi costuri asociate cu aceasta;
xxii. Furnizarea materialelor, depozitarea şi costurile aferente, inclusiv livrarea pe Amplasament. Preluarea materialelor şi bunurilor livrate de terţi, descărcarea, depozitarea şi costurile aferente.
xxiii. Lucrări temporare;
xxiv. Efectele ce intervin asupra fazelor de Lucrări sau orice element al Lucrărilor.
xxv. Obligaţii generale, angajamente, riscuri stabilite sau incluse în mod rezonabil în documentele pe care se bazează licitaţia pentru execuţia Lucrărilor in conformitate cu Conditiile Contractului,.
xxvi. Costuri generale, cheltuieli fixe şi variabile, profiturile;
xxvii. Evacuarea Deşeurilor rezultate in urma executiei lucrarilor conform Conditiilor Contractului.
xxviii. Testele desfăşurate de Constructor în conformitate cu Specificaţiile, inclusiv furnizarea rezultatelor, testelor, rapoartelor şi certificatelor.
xxix. Furnizarea şi livrarea mostrelor către Dirigintele de Şantier, in conformitate cu Specificaţiile Autorităţii Contractante.
xxx. Verificarea, inspectarea, examinarea, măsurarea şi verificarea bunurilor, materialelor şi forţei de muncă, inclusiv rezultatele livrărilor, rapoartelor şi certificatelor.
xxxi. Încercări impuse prin procedură, încercări operaţionale, panouri de încercări şi alte încercări necesare sau constituite ca operaţiuni înaintea Lucrărilor Permanente, pentru a se verifica metodele, materialele şi forţa de muncă.
xxxii. Conformarea cu cerinţele impuse de capitolul Asigurarea Calităţii din Contract şi înmânarea de certificate de conformitate.
xxxiii. Pregătirea şi furnizarea desenelor post executie pentru cartea constructiei, manuale de operare, ghiduri de utilizare, instructiuni precum alte desene necesare de adaptare la teren a lucrarilor (dupa caz).
xxxiv. Aşteptarea pentru aprobări sau acorduri.
xxxv. Cheltuieli şi taxe (cu excepţia TVA-ului) impuse în România.
xxxvi. Toate investigatiile si inspectiile suplimentare pe santier.
xxxvii. Mobilizarea si demobilizarea fortei de munca, echipamentelor si utilajelor de constructii.
xxxviii. Conformarea cu orice limitari sau constrangeri legate de activitatile pe santier, de utilizarea amplasamentului/amplasamentelor, de mentinerea accesului la locuinte, de refacere a oricaror anexe sau imprejmuiri la locuinte afectate de executia lucrarilor, de refacere a cailor de acces .
xxxix. pregătirea oricărei documentaţii necesare Antreprenorului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul propriu al calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii corelat cu programele de control propuse de proiectant;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor
xl. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare
xli. orice consumabile necesare pentru prestarea serviciilor aferente Componentei nr. I şi Componentei nr. III
xlii. Costuri cu forţa de muncă şi costuri asociate cu aceasta pentru activităţiile aferente Componentei nr. I şi Componentei nr. III