MUNICIPIUL PLOIESTI, JUD. PRAHOVA este beneficiarul contractului de finanţare nr. 8054 / 20.12.2022 ptr. proiectul Proiectarea si executia lucrarilor pentru proiectul Realizarea de bransamente canalizare si extinderea infrastructurii de canalizare in Cartierul Mimiu pentru imbunatatirea conditiilor de trai si calitatea vietii persoanelor aflate in risc de saracie si excluziune sociala din ZUM 2 COD SMIS 155360
Proiectul de...
MUNICIPIUL PLOIESTI, JUD. PRAHOVA este beneficiarul contractului de finanţare nr. 8054 / 20.12.2022 ptr. proiectul Proiectarea si executia lucrarilor pentru proiectul Realizarea de bransamente canalizare si extinderea infrastructurii de canalizare in Cartierul Mimiu pentru imbunatatirea conditiilor de trai si calitatea vietii persoanelor aflate in risc de saracie si excluziune sociala din ZUM 2 COD SMIS 155360
Proiectul de investitii se deruleaza în cadrul Programului Operaţional Regional 2014 – 2020, Prioritatea 2. Dezvoltarea urbana durabila- Masura 2.2 Dezvoltarea si regenerarea urbana durabila prin regenere prin lucrarile de extindere a utilitatilor de baza la scara mica - canalizare. De asemenea proiectul este in concordanta si cu Prioritatea 1 Dezvoltarea durabila a infrastructurii locale si regionale; Masura 1.2 Extinderea si modernizarea infrastructurii tehnico-edilitare si de servicii publice.
Proiectul de investitii va fi finanţat din fonduri europene nerambursabile, din bugetul local al municipiului Ploiesti si/sau credite interne.
Obiectivul general al acestui proiect îl reprezintă necesitatea asigurarii utilitatilor edilitare (sistem de canalizare centralizat), conform cu legislatia în vigoare, ptr strazile care fac obiectul prezentei investitii si anume Palanca, Bradetului, Smardan si B-dul Petrolului.
Valoarea cererii de finantare si Indicatorii tehnico-economici au fost actualizati, cu aplicarea O.U.G.64/2022 cu modific si completarile ulterioare, fiind aprobati prin HCL al Mun. Ploiesti nr.309/18.07.2023 privind actualizarea valorii cererii de finanţare şi a cheltuielilor aferente pentru ob. de investiţii: "Realizarea de branşamente canalizare şi extinderea infrastructurii de canalizare în cartierul Mimiu pentru îmbunătăţirea condiţiilor de trai şi calităţii vieţii persoanelor aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din ZUM 2" aprobate prin HCL nr. 304/19.07.2022 cu modificările şi completările ulterioare.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 6-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Conform devize actualizate valoarea estimata a contractului de lucrari este de 2.802.835,28 lei fara TVA si se compune din:
pentru ACTIVITATEA 1 - SERVICII DE PROIECTARE valoarea estimata este de 44.186 lei, fara TVA, din care
- valoarea estimata pentru FAZA I - elaborare documentatii tehnice, faza DTAC, inclusiv elaborare documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor/acordurilor in vederea eliberarii Autorizatiei de Construire, este de 3.200 lei fara TVA;
- valoarea estimata pentru FAZA II - elaborare documentatii tehnice, faza Proiect Tehnic de Executie este de 32.358 lei, fara TVA;
- valoarea estimata pentru FAZA III – servicii de Asistenta tehnica acordata de proiectant pe durata de executie a lucrarilor este de 8.628 lei, fara TVA.
pentru ACTIVITATEA 2 – EXECUTIE LUCRARI valoarea estimata este de 2.758.649,28 lei, fara TVA, din care :
- C+M – 2.730.799,48 lei fara TVA,
- Cheltuieli conexe : 27.849,80 lei fara TVA
Se recomanda ofertantilor vizitarea amplasamentului.
Termenul total de prestare a serviciilor şi de execuţie a lucrărilor este de 8 luni, eşalonat după cum urmează:
a) Termenul de predare a documentaţiei Etapa I este de 1 (una) luna, de la data primirii Ordinului de incepere a elaborarii PAC/DTAC
b) Termenul de predare a doc. Etapa II este de 1 (una) luna , de la data primirii de către Contractant/Prestator a ordinului de începere a serviciilor pentru elaborarea PTE
c) Durata de prestare a serviciilor cuprinse în cadrul Etapei III, respectiv asistenta tehnică din partea proiectantului, se va realiza pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor.
d) Da lucrărilor cuprinse în cadrul Activităţii 2 este de 6 (sase) luni de la primirea ordinului de începere a lucrărilor de către Executant.