Proiectarea si executia lucrarilor necesare pentru comanda si monitorizarea statiei de epurare prin intermediul unui sistem de automatizare si control SCADA, aferent sub-proiectului: "Statie de epurare ape uzate, orasul Rovinari, judetul Gorj" cuprins in proiectul: Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in ...
Proiectarea si executia lucrarilor necesare pentru comanda si monitorizarea statiei de epurare prin intermediul unui sistem de automatizare si control SCADA, aferent sub-proiectului: "Statie de epurare ape uzate, orasul Rovinari, judetul Gorj" cuprins in proiectul: Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatiile cu o populatie de pana la 50.000 locuitori.
Valoarea estimata este de 104.400 euro, fara TVA, respectiv 436.506,84 lei, fara TVA,
(1 euro = 4,1811 lei/26.05.2009), compusa din:
- cheltuieili pentru proiectare si asistenta tehnica = 5.000 euro, respectiv 20.905,50 lei, exclusiv TVA;
- cheltuieli pentru investitia de baza = 94.400 euro, respectiv 394.695,84 lei, exclusiv TVA;
- probe tehnologice si teste = 5000 euro, respectiv 20.905.50 lei, exclusiv TVA.
Indicatorii tehnico-economici au fost aprobati prin HG nr. 929/01.09.2010.
Hotărârea nr. 442/23.03.2020 a Comisiei nr. 2 a C.T.E. al "C.N.I." – S.A. de aprobare a documentaţiei tehnico - economice pentru lucrări necuprinse în cantităţile de lucrări din proiectul tehnic iniţial, necesare pentru comanda şi monitorizarea staţiei de epurare prin intermediul unui sistem de automatizare şi control SCADA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, cu respectarea art. 103 din HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.