Contractul are ca scop proiectarea si executia lucrarilor de construire pentru obiectivul de investitie: ,,Construire locuinţe pentru tineri în comuna Todireşti, judeţul Suceava’’
Obiectivele proiectului, atât obiectivul general de dezvoltare durabilă a localităţii, cât şi obiectivele specifice legate de elementele ale mediu de afaceri, infrastructură şi efecte sociale sunt influenţate prin implementarea acestui proiect.
Va...
Contractul are ca scop proiectarea si executia lucrarilor de construire pentru obiectivul de investitie: ,,Construire locuinţe pentru tineri în comuna Todireşti, judeţul Suceava’’
Obiectivele proiectului, atât obiectivul general de dezvoltare durabilă a localităţii, cât şi obiectivele specifice legate de elementele ale mediu de afaceri, infrastructură şi efecte sociale sunt influenţate prin implementarea acestui proiect.
Valoarea adăugată reprezentată de implementarea proiectului este definită atât de accelararea dezvoltării economice locale cât şi de factorii sociali şi anume creşterea nivelului de trai al populaţiei.
Prin realizarea investiţiei "CONSTRUIRE LOCUINŢE PENTRU TINERI ÎN COMUNA TODIREŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA" se preconizează a fi atinse următoarele obiective:
- construirea a doua unitati de locuit eficiente energetic, care vor să respecte cerintele nZEB plus, pentru tineri care provin din grupuri sau comunitati marginalizate sau pentru specialişti in sanatate şi educatie raportat la cererile şi necesitatile de la nivel local, asigurand in acest fel locuinte pentru familiile tinere din comuna Todireşti.
• implementarea principiilor DNSH in cadrul proiectului propus,
• renovarea satului Romanesc.
Durata de executie a lucrarii este de 12 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, la care se adauga 2 luni pentru proiectarea , prestarea serviciilolr de proiectare.
Valoarea estimată este de 1.322.602,08 lei fara TVA, valoare eligibila stabilita dupa cum urmeaza:
A.Proiectare în valoare de 59.417,78 lei fara TVA din care:
Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 59.417,78 lei fara TVA din care:
3.5.4 Documentatiile tehnice necesare în vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor: 5.600,00 lei fara TVA
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie: 46.798,07 lei fara TVA
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului : 7.019,71 lei fara TVA
B. Execuţie lucrări în valoare de 1.263.184,30 lei din care:
Cap. 1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 88.053,07 lei fara TVA din care:
1.2 Amenajarea terenului: 88.053,07 lei fara TVA
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii:28.485,21 lei fara TVA din care:
2.1 Retele exterioare: 28.485,21 lei fara TVA
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.136.304,57 lei fara TVA, din care:
4.1 Constructii si utilaje: 1.043.072,04 lei fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 93.232,53 lei fara TVA
Cap. 5 Alte cheltuieli: 10.341,45 lei fara TVA, din care:
5.1 Organizare de santier: 10.341,45 lei fara TVA
Documentatia pentru elaborarea prezentei oferte consta in Studiu de fezabilitate şi centre de cost care se pun la dispozitia potentialilor ofertanti in format electronic odata cu solicitarea de depunere a ofertei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in condiţiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabiltate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.