Executia prezentului contract de achizitie publica presupune prestarea unor servicii de proiectare şi executarea unor lucrări de modernizare strazi in comuna Vulturu, judetul Constanta, dupa cum urmeaza:
I. Servicii de proiectare:
1. Etapa I - Elaborarea documentatiei tehnico-economice aferente obiectivului "Modernizare strazi in comuna Vulturu, judetul Constanta", in conformitate cu legislatia, reglementările tehnic...
Executia prezentului contract de achizitie publica presupune prestarea unor servicii de proiectare şi executarea unor lucrări de modernizare strazi in comuna Vulturu, judetul Constanta, dupa cum urmeaza:
I. Servicii de proiectare:
1. Etapa I - Elaborarea documentatiei tehnico-economice aferente obiectivului "Modernizare strazi in comuna Vulturu, judetul Constanta", in conformitate cu legislatia, reglementările tehnice, regulamentele, procedurile, specificaţiile tehnice, normativele, instrucţiunile tehnice, ghidurile şi metodologiile in vigoare la momentul prestarii acestor servicii, aplicabile in cazul prezentei investitii, dupa cum urmeaza:
a) Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.),
b) Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor (D.T.O.E.),
c) documentaţii necesare in vederea obtinerii acordurilor si avizelor din partea:
- furnizorilor/administratorilor de utilităţi urbane
- autorităţilor centrale ori ale serviciilor deconcentrate ale acestora, după caz, potrivit cerinţelor stabilite şi înscrise în certificatul de urbanism
d) Documentaţie necesara in vederea obtinerii punctului de vedere al autoritatii competente pentru protectia mediului – pentru investitiile care nu se supun procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului/ documentaţie necesare pentru obţinerea actul administrativ al autoritatii competente pentru protectia mediului – pentru investitiile care se supun procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului;
e) proiect tehnic de executie (P.T.), inclusiv detalii de executie (D.E.),
f) alte documentatii prevazute de legislatia in vigoare*** (legislatie aplicabila in cazul tipului de investitiei in care se incadreaza si obiectivul de fata), a caror elaborare este prevazuta in sarcina proiectantilor (ex: Potrivit Legii nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi a HG nr. 300/2006 , proiectantul are obligatia să elaboreze planul de securitate şi sănătate, parte din proiectul lucrării şi adaptat conţinutului acestuia.)
*** obligativitatea cunoasterii tuturor obligatiilor prevazute de legislatia in vigoare, incidenta in cazul prezentei investitii, cade in sarcina proiectantului).
2. Etapa a II-a - Acordarea de asistenta tehnica din partea proiectantului
II. Executare lucrari
Lucrarile aferente acestui obiectiv constau in principal in realizarea urmatoarelor categorii de lucrari:
1. Lucrari de reabilitare a structurii rutiere existente
2. Lucrari de realizare rigole (pamant, beton si carosabile)
3. Lucrari de realizare podete
4. Lucrari de realizare accese proprietati
5. Lucrari de semnalizare rutiera orizontala si verticala
Conform Devizului General aferent Studiului de Fezabilitate nr. 792/2021, elaborat de S.C. Vladia Prest S.R.L., valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 4,636,172.72 lei (fara TVA), defalcată astfel:
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie 92,000.00 lei
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului 20,000.00 lei
3.8.1.1 pe perioada de execuţie a lucrărilor
3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către nspectoratul de Stat în Construcţii
Total Cap. 3 – 112,000.00 lei
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii 4,524,172.72 lei
Total Cap.4 - 4,524,172.72 lei
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile.
Termenul limita în care autoritatea contractanta va răspunde tuturor solicitarilor de clarificari , în măsura în care solicitările de clarificari sau informaţiile suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anuntul de participare simplificat, este a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf.art.160 alin.(1) şi alin.(2) din Legea nr.98/2016.