Feedback
I.D.: 78492887

Proiectarea, furnizarea, instalarea, punerea în funcţiune şi mentenanţa pentru modernizarea infrastructurii sistemului de supraveghere şi dispecerat în municipiul Medgidia

Data publicarii
13.02.23 Exista 174.091 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32323500-8 51314000-6 79930000-2
Termenul limita pentru depunere:
27.02.23
Pretul estimativ:
603.217,00 RON - 603.217,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.02.23 Publicat la 23.02.23
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
I. Proiectul tehnic Proiectarea sistemului de supraveghere video se va realiza în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Termenul de realizare a proiectului tehnic este de maxim 15 zile. În plus, este necesar ca împreună cu sistemul să fie livrate şi accesoriile necesare instalării, precum şi serviciile de proiectare, execuţie, instalare şi înteţinere. II. Furnizare – instalare 1. Furnizarea şi instalarea î...
I. Proiectul tehnic Proiectarea sistemului de supraveghere video se va realiza în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Termenul de realizare a proiectului tehnic este de maxim 15 zile. În plus, este necesar ca împreună cu sistemul să fie livrate şi accesoriile necesare instalării, precum şi serviciile de proiectare, execuţie, instalare şi înteţinere. II. Furnizare – instalare 1. Furnizarea şi instalarea în 32 noi locaţii a unui număr de 61 de camere de supraveghere IP de tip fix, varifocal şi ANPR. 2. Schimbarea în 39 de locaţii existente a unui număr de 73 de camere de supraveghere IP de tip fix şi speed dome din sistemul de supraveghere stradală existent cu camere IP actualizate din punct de vedere tehnologic. 3. Instalarea la noul sediu al Poliţiei Locale a echipamentelor necesare pentru stocarea imaginilor video şi monitorizarea acestora, prin înrolarea camerelor noi menţionate mai sus precum şi a celor existente şi compatibile din sistemul de supraveghere existent. 4. Lucrări de instalaţii speciale: montare echipamente de tip stâlpi, execuţie infrastructură cablată pentru conectarea noilor camere de supraveghere. 5. Lucrări de instalare şi configurare a echipamentelor tip sistem supraveghere (camere şi echipamente active) în locaţiile stabilite prin cerinţele prezentului caiet de sarcini. 6. Lucrări de instalare şi configurare a echipamentelor şi programelor informatice componente ale dispeceratului de monitorizare. În baza contractului, executantul va executa şi următoarele activităţi: probe tehnologice şi teste aferente sistemelor de supraveghere video şi a sistemului de monitorizare precum şi pregătirea personalului de exploatare la punerea în funcţiune. Valoarea estimată a achiziţiei: 603.217 lei fără TVA Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 7 zile. Termenul în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare este de 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din Instructiunile către ofertanţi (fişa de date), respectiv 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionare si instalare echipamente pentru modernizarea infrastructurii sistemului de supraveghere si dispecerat in municipiului Medgidia 27.02.23
Achizitionare si instalare echipamente pentru modernizarea infrastructurii sistemului de supraveghere si dispecerat in municipiului Medgidia 02.02.23
Achizitionare si instalare echipamente pentru modernizarea infrastructurii sistemului de supraveghere si dispecerat in municipiului Medgidia 02.02.23
Servicii de arhivare computerizată a documentelor - proiect "Îmbunătăţirea Capacităţii Administrative a Consiliului Judeţean Constanţa" Cod SIPOCA 531 / Cod MySMIS 125745 29.04.20
Pregatirea achizitiei unei Barci de salvare de tip total închis cu motor şi grui cu curenţi şi vinci. precum si prestarea serviciilor accesorii: instalare, punere în funcţiune, testare, instruirea personalului de întreţinere si a personalului de intretinere si instruire, suport si asistenta tehnica. 10.04.20
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de sisteme de supraveghere video şi alarmare antiefracţie pentru Oficiile Judeţene şi staţiile de monitorizare a spectrului radio 01.10.24
Implementare sistem de supraveghere si inregistrare video, ca masura de securitate in Campus Social de unitati locative modulare "Henri Coanda", aflat in domeniul public al municipiului Constanta si in administrarea R.A.E.D.P.P. Constanta 05.08.20
MODERNIZARE LABORATOR HIPERBAR (Contract de furnizare cu proiectare si montaj) 25.10.19
"Servicii de upgradare hard si soft a sistemului SCADA din statia electrica de transformare 110/20/6 kV Port III"  
Achizitie lot nr. 1- Sistem integrat de securitate pentru Unitatea Militară 02605 București – cazarma 1 Constanța si lot nr. 2- Sistem integrat de securitate pentru Unitatea Militară 02605 București – cazarma 2 Ploiești