Serviciile care fac obiectul contractului vizează: elaborarea Proiectului tehnic (PT) + DE (detalii de execuţie + DTAC (documentatia
pentru obtinerea autorizatiei de construire) + Caiete de sarcini (CS) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului până
la semnarea procesului verbal de la recepția finală, precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investiţii “„Creșterea
eficienței energetice a clă...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: elaborarea Proiectului tehnic (PT) + DE (detalii de execuţie + DTAC (documentatia
pentru obtinerea autorizatiei de construire) + Caiete de sarcini (CS) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului până
la semnarea procesului verbal de la recepția finală, precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investiţii “„Creșterea
eficienței energetice a clădirilor publice din orașul Iernut, Primăria, str.1 Decembrie 1918, nr. 9, Iernut” cod SMIS 117615
, finanțat prin POR 2014-2020, Axa prioritară 3 - Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea
de investiții 3.1 - Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse
regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, și în sectorul locuințelor, Operaţiunea B - Clădiri
publice, Valoarea totala estimata a contractului este de 1.379.114,00 lei fara T.V.A. detaliata astfel: a) Valoarea totala
estimata pentru proiectare 45.145,00 lei fără TVA, din care: - PT + Detalii de executie + Caiete de sarcini + Liste de cantitati
+ DTAC + DTOE + Documentatii pentru obtinere avize / acorduri = 36.000,00 lei fara TVA; - Asistență tehnică din partea proiectantului
= 9.145,00 lei fara TVA. b) Valoarea totala estimata pentru executie lucrari = 1.333.969,00 lei fara TVA, din care : - Cheltuieli
pentru investitia de baza = 1.306.489,00 lei fara TVA, din care : - Constructii si instalatii = 1.128.707,00 lei fara TVA;
- Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale = 10.901,00 lei fara TVA ; - Utilaje, echipamente tehnologice si
functionale cu montaj = 166.881,00 lei fara TVA . - Organizare de santier = 27.480,00 lei fara TVA, din care: – Lucrari de
constructii si instalatii = 12.000,00 lei fara TVA; - Cheltuieli conexe organizarii santierului = 15.480,00 lei fara TVA.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile
art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea
nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat
la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 5 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor,
în măsura în care sunt transmise în termenul precizat