A. Elaborarea Proiectului tehnic, pentru obiectivul de investiţii, în etapele:
> proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, conform caietului de sarcini şi certificatului de urbanism ataşat la prezenta
documentaţie;
> proiect tehnic de execuţie, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 907/2016, cu respectarea actelor normative în
vigoare şi a instrucţiunilor ANAP, cu cerinţele din caietul de sarcini p...
A. Elaborarea Proiectului tehnic, pentru obiectivul de investiţii, în etapele:
> proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, conform caietului de sarcini şi certificatului de urbanism ataşat la prezenta
documentaţie;
> proiect tehnic de execuţie, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 907/2016, cu respectarea actelor normative în
vigoare şi a instrucţiunilor ANAP, cu cerinţele din caietul de sarcini precum şi a clauzelor contractuale. ln acest sens, documentaţia
tehnică va fi elaborată astfel încât să răspundă tuturor cerinţelor legale în vigoare la data predării documentaţiei.
In prestarea serviciilor de proiectare se vor respecta Normele tehnice privind compoziţii, scheme şi tehnologii de regenerare a
pădurilor şi de împădurire a terenurilor degradate, aprobate prin Ordinul Ministrului al M.A.P.P.M nr. 1648 din 31.10.2000. De
asemenea, se va respecta legislaţia în vigoare în domeniul proiectării lucrărilor de construcţii.
B. Asigurarea asistentei tehnice pentru proiectul tehnic elaborat, atât pe perioada execuţiei, precum şi pentru participarea
proiectantului la fazele incluse în proiectul tehnic avizat de către Garda Forestieră Suceava.
C. Execuţia serviciilor de împădurire conform proiectului tehnic elaborat şi avizat, cu respectarea prevederilor contractului
şi legislaţiei în vigoare. După semnarea contractului de achiziţie publică şi depunerea garanţiilor contractuale, în termen de
maximum două luni calendaristice, antreprenorul va transmite un Program de execuţie detaliat al întregului contract de execuţie,
alcătuit dintr-un grafic (fizic şi valoric) de eşalonare calendaristică (pe suport hârtie şi în format electronic editabil). Totodată, în
acelaşi termen, prestatorul va actualiza şi transmite beneficiarului devizul general al investiţiei, în conformitate cu valoarea
acceptată a contractului de servicii în vederea aprobării acestora.
Recepţia lucrărilor de împădurire, parţiale şi finale, se realizează conform art. 16 din Legea nr. 100/2010 privind împădurirea
terenurilor degradate şi conform Normelor Tehnice privind efectuarea controlului anual al regenerărilor, aprobate prin Ordinul
Ministrului al M.A.P.P.M. nr. 1653 din 31.10.2000 şi Normelor tehnice privind compoziţii, scheme şi tehnologii de regenerare a
pădurilor şi de împădurire a terenurilor degradate, aprobate prin Ordinul Ministrului al M.A.P.P.M nr. 1648 din 31.10.2000.
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări până în a 11-a zi înainte de termenul limită de deschidere a ofertelor.
Termenul până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile.