Feedback
I.D.: 68949376

Proiectarea şi execuţia obiectivului de investiţii "Dezvoltarea Infrastructurii de Comunicaţii Româneşti", în cadrul proiectului "Infrastructură de comunicaţii" – COMINF, cod EMS-ENI – COMINF/3.1/1.

Data publicarii
11.05.22 Exista 740.774 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45231600-1
Pretul estimativ:
6.637.413,89 RON - 6.637.413,89 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezenta procedură se achiziţionează servicii de proiectare şi lucrări de instalare, comisionare, testare, punere în funcţiune şi interconectare a obiectivului "Dezvoltarea Infrastructurii de Comunicaţii Româneşti" prevăzut în Studiul de Fezabilitate - Devizul General parte integrantă din prezenta documentaţie de atribuire şi Caietul de sarcini, realizarea acestora făcându-se în etape: ETAPA I - Prestarea serviciilor...
Prin prezenta procedură se achiziţionează servicii de proiectare şi lucrări de instalare, comisionare, testare, punere în funcţiune şi interconectare a obiectivului "Dezvoltarea Infrastructurii de Comunicaţii Româneşti" prevăzut în Studiul de Fezabilitate - Devizul General parte integrantă din prezenta documentaţie de atribuire şi Caietul de sarcini, realizarea acestora făcându-se în etape: ETAPA I - Prestarea serviciilor de proiectare a obiectivului "Dezvoltarea Infrastructurii de Comunicaţii Româneşti", conform caietului de sarcini - cerinţele beneficiarului privind documentaţiile de proiectare.În această etapă Ofertantul va elabora documentaţiile de proiectare şi va presta serviciile etapizat, astfel:a.elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor şi acordurilor, a studiilor de specialitate, precum şi a tuturor documentelor stabilite prin certificatul de urbanism / necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construire; elaborarea documentaţiilor cu luarea în consideraţie a completărilor şi observaţiilor solicitate de avizatori,b.obţinerea avizelor şi acordurilor / studii de specialitate precum şi a tuturor documentelor stabilite prin certificatul de urbanism / necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construire, elaborarea P.A.C., P.O.E. şi verificarea de către verificatori atestaţi conform prevederilor legii, actualizarea devizului general, depunere documentaţie P.A.C., P.O.E. şi obţinere autorizaţie de construire pentru pozarea subterană a cablului cu fibre optice şi Container (shelter),c.elaborarea proiectului tehnic de execuţie, a caietelor de sarcini, detaliilor de execuţie, conform cerinţelor din caietul de sarcini, verificarea de către verificatori atestaţi conform prevederilor legii şi cerinţelor speciale din caietul de sarcini, predarea acestora beneficiarului.Rezultatul acestei etapei este: a.obţinere şi predare către beneficiar a Autorizaţiei de construire pentru pozarea subterană a cablului cu fibre optice şi Container (shelter)b.Proiectului tehnic de execuţie, caietele de sarcini, detaliile de execuţie verificate de verificatori atestaţi conform cerinţelor din caietul de sarcini, specifice obiectivului de investiţii şi aprobate de beneficiar prin expertul tehnic – documentaţia scrisă şi desenată pe baza căreia se vor executa lucrările, verificată şi aprobată în conformitate cu cerinţele beneficiarului din Anexa nr. 1, proiectare, la caietul de sarcini. ETAPA II: 1.Execuţia lucrărilor de instalare, comisionare, testare, punere în funcţiune şi interconectare a obiectivului " Dezvoltarea Infrastructurii de Comunicaţii Româneşti" în baza documentaţiilor de proiectare elaborate în etapa I de realizare a contractului, ce constau în realizarea de către ofertant a următoarelor activităţi: achiziţie, transport, materiale şi echipamente, lucrări de instalare, comisionare, testare, punere în funcţiune şi interconectare a echipamentelor prevăzute în documentaţia de atribuire, cu respectarea cerinţelor din documentaţia de atribuire. În această etapă Ofertantul :•va implementa: o reţea de transport date DWDM pe suport de fibră optică existent între locaţiile Bucureşti – Ciulniţa – Feteşti – Făurei, denumită în continuare reţea DWDM şi o reţea IP/MPLS over DWDM, echipamente de electroalimentare, Climatizare ce constă în ansamblul tuturor echipamentelor active, pasive, software, management şi alte componente necesare (rack, subrack, sistem de susţinere ale cablurilor electrice şi optice, etc.), •va dezvolta o infrastructură subterană de comunicaţie în paralel cu linia de CF Leorda – Dorohoi care presupune lucrări subtraversări ale liniei CF Vereşti – Botoşani, CF Leorda – Dorohoi, ale drumurilor naţionale DN 28B, DJ 293 si drumurilor comunale, agricole, traversări peste poduri şi podeţe, precum şi a subtraversărilor pentru Linia 512 Leorda – Dorohoi, între staţiile de Leorda şi Dorohoi. În staţia Leorda datorită stării avansate de degradare a clădirii instalarea echipamentelor de telecomunicaţii se va face într-un container de telecomunicaţii care va trebui să asigure condiţii optime pentru funcţionarea echipamentelor şi a instalaţiilor. Containerul (shelterul) va fi instalat pe o platformă din beton supraînălţată cu 30 cm în zona de spaţiu verde al staţiei CF Leorda.•va instala, comisiona, testa, pune în funcţiune echipamente de telecomunicaţii în locaţiile Leorda Dorohoi: reţea de transport date 10 Gbps, Electroalimentare, TDMoIP, CTFD, Climatizare, Link-uri Radio•va instala, comisiona, testa, pune în funcţiune echipamente de telecomunicaţii în locaţia Botoşani: reţea de transport date 10 Gbps, Electroalimentare, TDMoIP, Climatizare, •va instala, comisiona, testa, pune în funcţiune echipamente de telecomunicaţii în locaţia Cristeşti Jijia: CTFD, Electroalimentare, Climatizare•va instala, comisiona, testa, pune în funcţiune echipamente de telecomunicaţii în locaţiile Ungheni Prut, Ungheni Moldova: CTFD, Electroalimentare, Climatizare, TDMoIP, MC, UPS, PC-uri, Aplicaţie informatică, •Va efectua interconectarea operaţională în locaţia Bucureşti, clădirea Palat CFR între reţeaua de comunicaţii a Ministerului Afacerilor Interne din Romania şi Infrastructura de comunicaţii dezvoltată prin Studiului de Fezabilitate şi caietul de sarcini.•Va efectua interconectarea operaţională în locaţia Dorohoi între reteaua de comunicaţii a Ministerului Afacerilor Interne din Romania (link radio) şi Infrastructura de comunicaţii dezvoltată prin Studiul de Fezabilitate şi caietul de sarcini (echipamentul de transport de 10 Gbps).•Va efectua Interconectarea operaţională în locaţia Făurei între Infrastructura de comunicaţii dezvoltată prin Studiul de Fezabilitate şi prezentul caietul de sarcini şi reţeaua de transport date dezvoltată în cadrul proiectului "Cross Border Infrastrucure"•Va furniza Linkuri radio 7 buc.: 2 Bucureşti, 1 Ciulniţa, 1 Feteşti, 1 Făurei, 1 Leorda, 1 Dorohoi, fără a fi instalate (vor fi utilizate de beneficiar în funcţie de necesităţi).2.Instruirea personalului În această etapă Ofertantul trebuie să asigure instruirea pentru 18 persoane delegate de beneficiar într-o sesiune de instruire înainte de instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor. Cursurile vor cuprinde cel puţin următoarele aspecte: Instalarea, comisionarea, operarea, întreţinerea şi administrarea echipamentelor. Instruirea cursanţilor trebuie să se facă pe echipamente DWDM, IP/MPLS, şi echipamente Transport 10Gbps - de tipul celor ofertate. Ofertantul va asigura organizarea cursurilor de formare în Bucureşti, într-o sală amenajată pentru training, care să ofere distanţa socială între cursanţi. La finalul cursurilor participanţii vor primi diplomă /certificat de participare care sa ateste participarea la cursuri, precum şi lista de participanţi. Costurile privind: instruirea, transportul (dus-întors), cazarea, masa de prânz pentru persoanele care vor fi instruite, sala de training (spaţioasă, cu prezidiu vizibil din toate colţurile sălii, iluminată, climatizată corespunzător, curată, dotată cu scaune pentru toţi participanţii) şi materialele de instruire sunt suportate de către ofertant.3.Furnizare piese de schimb Având în vedere destinaţia acestei infrastructuri de comunicaţie pentru părţile de infrastructură critice (a căror funcţionare permanentă este esenţială în asigurarea continuităţii funcţionării comunicaţiilor), vor fi prevăzute echipamenete de rezervă pentru reţeaua DWDM şi IPMPLS. În funcţie de arhitectura soluţiei alese, se va avea în vedere varianta cu cele mai mici riscuri de izolare a unui amplasament sau întrerupere a serviciilor de comunicaţie pe tot ansamblul reţelelor DWDM şi IPMPLS în cazul unei avarii apărute. Piesele de schimb trebuie să includă cel puţin câte un element activ/pasiv component al fiecărui nod DWDM ce ţin de partea de fotonică şi interfeţe client – linie linie (amplificatoare optice, TRANSPONDER, MUXPONDER, WSS, modul procesor, SFP GE, XFP 10 GE, surse alimentare, ventilatoare, multiplexor/demultiplexor lungimi undă şi modul de compensarea a dispersiei de crominanţă, modul PDU echipat) inclusiv subrack-urile care conţin părţi active dacă soluţia este modulară, componente care vor putea fi analizate şi identificate după prezentarea soluţiei tehnice. Pentru reţeaua IPMPLS se vor prevedea ca piese de schimb 1 sursa de alimentare pentru router şi 1 sursa pentru switch-uri. Piesele de schimb vor fi însoţite de certificate de garanţie şi conformitate emise de producător.4.Furnizarea a 2 laboratoare auto: Având în vedere dimensiunea şi întinderea din punct de vedere geografic a infrastructurii de comunicaţii propuse Ofertantul va furniza două autolaboratoare pentru echipele de intervenţie, laboratoare dotate cu aparatură de diagnosticare şi intervenţie după cum urmează: -Un autolaborator pentru intervenţie dotat cu aparatură dedicată de măsură pe structura reţelei DWDM şi MPLS; -Un autolaborator pentru intervenţie dotat cu aparatură dedicată pentru verificări, măsurători, repunere în funcţiune în caz de deranjamente la reţeaua de fibră optică. ETAPA III - Prestarea serviciilor de asistenţă tehnică: Asistenţa tehnică va fi oferită pentru toate specialităţile şi domeniile cuprinse în proiect. Asistenţa tehnică va fi:a.asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor; Pe parcursul desfăşurării lucrărilor de execuţie, vor fi prestate servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului, servicii de specialitate astfel încât să fie respectate prevederile legislaţiei în vigoare şi întreaga documentaţie tehnică.b.asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii, după caz. Durata serviciilor de asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei lucrărilor este estimată la 6 luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate a proiectului de "Extindere şi reabilitare infrastructura de apă şi apă uzată în zonele Ghidigeni, Olteniţei şi Cheile Turzii, din Municipiul Bucureşti", finanţat în cadrul Programului Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020" 21.05.21
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Valoarea contractului de servicii de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru aplicatie IT 20.12.19
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de catering pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei" 23.06.21
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de catering pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei" 11.06.21
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Achizitie lot nr. 1- Sistem integrat de securitate pentru Unitatea Militară 02605 Bucureşti – cazarma 1 Constanţa si lot nr. 2- Sistem integrat de securitate pentru Unitatea Militară 02605 Bucureşti – cazarma 2 Ploieşti 11.07.22
Achizitie lot nr. 1- Sistem integrat de securitate pentru Unitatea Militară 02605 București – cazarma 1 Constanța si lot nr. 2- Sistem integrat de securitate pentru Unitatea Militară 02605 București – cazarma 2 Ploiești  
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 30.08.21
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 17.08.21