Feedback
I.D.: 80030177

Proiectarea şi execuţia lucrărilor pt:LOT 1 ,, Construire pod nou pe DJ 104E Şomartin – Arpaşu de jos, la km 4+739"; LOT 2 "Constr. pod nou pe DJ 104E: Şomartin-Arpaşu de Jos, la km 3+420";LOT 3 ,,Constr. pod pe DJ 104F Săcădate Nou Român la km 24+400";LOT 4,, Reabilitare pod pe DJ 105H Arpaşu de Sus km 5+382";LOT 5 ,,Constr. pod pe DJ 105G , Km. 20 + 500 , Sadu, jud.Sibiu şi relocare utilitati

Data publicarii
23.03.23 Exista 109.313 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221110-6 71322500-6 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
26.04.23
Pretul estimativ:
21.857.927,71 RON - 21.857.927,71 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.03.23 Publicat la 27.03.23 Publicat la 12.04.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectul tehnic de execuţie va dezvolta, detalia, şi, după caz, optimiza, prin propuneri tehnice, scenariul/opţiunea aprobată în cadrul Studiului de Fezabilitate, iar componenta tehnologică a soluţiei tehnice poate fi definitivată sau adaptată tehnologiilor adecvate aplicabile pentru realizarea obiectivului de investiţii, în condiţiile respectării indicatorilor tehnico economici aprobaţi şi a autorizaţiei de construire. ...
Proiectul tehnic de execuţie va dezvolta, detalia, şi, după caz, optimiza, prin propuneri tehnice, scenariul/opţiunea aprobată în cadrul Studiului de Fezabilitate, iar componenta tehnologică a soluţiei tehnice poate fi definitivată sau adaptată tehnologiilor adecvate aplicabile pentru realizarea obiectivului de investiţii, în condiţiile respectării indicatorilor tehnico economici aprobaţi şi a autorizaţiei de construire. În etapa a -II-a se vor realiza lucrările de execuţie a obiectivului în conformitate cu prevederile Proiectului Tehnic şi Detaliilor de Execuţie întocmite şi verificate în Etapa I, recepţionate de autoritatea contractantă conform prevederilor legale. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile, conform sectiunii I.3.din fisa de date. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 8 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform art. 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016. Clauză suspensivă: "Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Aut Cont precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai in măsura in care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data şi de soluţionare definitivă a eventualelor contestaţii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Aut Cont nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Aut Cont a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 6 luni, astfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanţii la procedură îşi asumă prin depunerea ofertei obligaţia de a-şi prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Aut Cont, daca Aut Cont se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive"
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări şi echipare medicală pentru proiectul "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 18.01.23
Execuție lucrări și echipare medicală pentru proiectul „Construire Spital Clinic Județean de Urgență Sibiu”  
Execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţii “ Reabilitare drum judeţean DJ141C – limită judeţ Alba – Broşteni – Bogatu Român – intersecţie DJ107B" 21.12.22
achiziţia serviciilor de management proiect, servicii supervizarea lucrărilor de construire si publicitate şi conştientizarea publicului pentru componenta "Construire Staţii de transfer la Agnita şi Avrig şi Centre de Colectare a deşeurilor cu Aport Voluntar la Avrig, Agnita, Sibiu, Mediaş şi Cisnădie " 30.05.23
achiziţia serviciilor de management proiect, servicii supervizarea lucrărilor de construire si publicitate şi conştientizarea publicului pentru componenta "Construire Staţii de transfer la Agnita şi Avrig şi Centre de Colectare a deşeurilor cu Aport Voluntar la Avrig, Agnita, Sibiu, Mediaş şi Cisnădie " 30.05.23
achiziţia serviciilor de management proiect, servicii supervizarea lucrărilor de construire si publicitate şi conştientizarea publicului pentru componenta "Construire Staţii de transfer la Agnita şi Avrig şi Centre de Colectare a deşeurilor cu Aport Voluntar la Avrig, Agnita, Sibiu, Mediaş şi Cisnădie " 07.06.23
Asistenţă tehnică supervizare lucrări şi publicitatea proiectului "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 08.11.23
Asistență tehnică supervizare lucrări și publicitatea proiectului „Construire Spital Clinic Județean de Urgență Sibiu”  
EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL DE INVESTITII "REABILITARE DRUM COMUNAL DC73 – LOTRIOARA, COMUNA BOITA JUDETUL SIBIU" 27.03.23
Furnizarea de recipiente de colectare a deşeurilor aferente obiectivului de investiţii "Investiţii Complementare Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în judeţul Sibiu" 08.05.23