Feedback
I.D.: 79023830

Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul "Modernizarea Aeroportului "Transilvania" Târgu Mureş cu includerea obiectivelor din Master Planul general de Transport"

Data publicarii
25.02.23 Exista 117.130 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45213331-2
Pretul estimativ:
74.526.404,83 RON - 74.526.404,83 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Investiţia cuprinde 2 obiecte: - Extindere platformă parcare aeronave - Extindere terminal de pasageri. Conform concluziilor studiului de prefezabilitate, este recomandată extinderea platformei de debarcare-îmbarcare prin unirea platformelor Apron 1 şi Apron 2, astfel încât să fie suplimentat numărul locurilor de parcare şi majorată capacitatea de operare a pistei de decolare/aterizare prin utilizarea ambelor căi de rulare ...
Investiţia cuprinde 2 obiecte: - Extindere platformă parcare aeronave - Extindere terminal de pasageri. Conform concluziilor studiului de prefezabilitate, este recomandată extinderea platformei de debarcare-îmbarcare prin unirea platformelor Apron 1 şi Apron 2, astfel încât să fie suplimentat numărul locurilor de parcare şi majorată capacitatea de operare a pistei de decolare/aterizare prin utilizarea ambelor căi de rulare (Alfa şi Bravo). Extinderea platformei de parcare aeronave presupune următoarele categorii de lucrări: - Unirea platformelor existente Apron 1 şi Apron 2 - Reconf marcajelor pe cele două platforme - Balizaj luminos şi iluminat platformă În urma realizării acestui obiect al investiţiei vor fi soluţionate problemele cu care în prezent Aeroportul "Transilvania" Târgu Mureş se confruntă datorită suprafeţei insuficiente a platformei de parcare deoarece: - poziţia de parcare pentru aeronave "C", restricţionate din punct de vedere al anvergurii aripilor va permite parcarea mai multor tipuri de aeronave: ATR 72, Bombardier Q300, aeronave ce se află în mod curent în flotele companiilor aeriene. - este necesară amplasarea deflectoarelor de jet pe o lungime mai mică - operarea aeronavelor de categorie "C" de tip B737 şi A320 se va putea face independent, fără a fi afectate reciproc de suflul motoarelor. Suprafaţa actuală a platformei de parcare este de 27.576,80 mp (Apron 1 – 14.076,80 mp şi Apron 2 – 13.500 mp). Prin implementarea proiectului, suprafaţa platformei va fi extinsă cu 8300 mp (8000 mp suprafaţă portantă şi 300 mp suprafaţă acostamente) Suprafaţa finală a platformei de parcare în urma implementării proiectului va fi de 45.876,8 mp din care 34.983 ,2 mp suprafaţă portantă şi 893,6 mp acostament. Numărul locurilor de parcare existent este de 7 locuri astfel: - 3 locuri pentru aeronave de categorie B, cu anvergura aripilor de maxim 24 m - 1 loc pentru aeronave de categorie B, cu anvergura aripilor de maxim 24 m - 3 locuri pentru aeronave de categorie C cu anvergura aripilord e maxim 36 m Prin extinderea platformei de parcare in cadrul implementării proiectului vor rezulta 7 locuri de parcare astfel: - 2 locuri de parcare pentru aeronave de categorie "B", cu anvergura aripilor de maxim 24m (Gulfstream IV, CRJ 200 sau similare); - 2 locuri de parcare pentru aeronave de categorie "C" cu anvergura aripilor de maxim 36m (Boeing 737-300-800, Aibus A320) - 1 loc de parcare pentru aeronave de categorie "B" si "C", cu anvergura aripilor de maxim 28m (ATR 42/72, Bombardier Q300 sau similare); - 2 locuri de parcare pentru aeronave de categorie "C" cu anvergura aripilor de maxim 36m (Boeing 737-300-800, Aibus A320); Extindere terminal de pasageri Terminalul de pasageri existent, prezintă următoarele deficienţe: - spaţii neconforme ca suprafeţe cu cerinţele din manualul IATA, creându-se astfel aglomerări în procesarea pasagerilor şi întârzieri - trasee sinuoase în cazul zonelor pentru sosiri şi plecări interne - Traseu incomod pentru acces la salonul oficial/VIP, numai pe scară, fără lift pentru persoane cu mobilitate redusă, grupuri sanitare cu acces comun şi fără grup sanitar pentru persoane cu dizabilităţi - nu există trasee bine definite pentru controlul de securitate, pentru echipaje şi pentru personalul care lucrează în zona sterilă spaţii comerciale insuficiente ca suprafaţă, iar barul şi restaurantul existent nu funcţionează. Mărfurile care trebuie să ajungă în spaţiile comerciale din zona sterilă, trebuie supuse unui control de securitate strict, inclusiv alimentele pentru alimentarea avioanelor provenite de la firma de catering. - zona pentru controlul de securitate al bagajelor de cală este subdimensionată (încărcarea şi descărcarea bagajelor de cală se face practic, în exterior), iar echipamentele de control sunt vechi - numărul ghişeelor de check-in este insuficient având în vedere intenţiile de dezvoltare viitoare ale traficului - echipamentele de control de securitate, bagaje de cală şi de mână vor trebui înlocuite cu echipamente noi şi majorată capacitatea de procesare, ţinând cont de intenţiile de dezvoltare viitoare ale traficului de pasageri pe aeroport. În vederea soluţionării problemelor, prin prezentul proiect va fi extinsă suprafaţa terminalului de la 4922,30 mp la 9397 mp. Suprafaţa actualului terminal de pasager este: - suprafaţa construită: 2447 mp - suprafaţa desfăşurată 4922,30 mp În urma implementării proiectului, suprafaţa finală a terminalului este: - suprafaţa construită: 5692,80 mp - suprafaţa desfăşurată: 9397 mp În urma extinderii terminalul numărul porţilor de îmbarcare va fi extins de la 4 porţi la 7 porţi. Terminalul existent va fi extins spre vest(NVV), est (SEE) şi spre nord, spre platforma de avioane, extinderile propuse fiind legate funcţional de clădirea existentă, cu reorg completă a funcţiunilor interioare şi a compartimentărilor. Extinderile propuse se vor dezvolta pe parter şi etaj, ca şi clădirea existentă, înălţimile nivelurilor la corpurile nou propuse fiind identică cu cele ale terminalului actual. Val estimată a ctr este 74.526.404,83 lei fără TVA, conform devizului general cumulat întocmit în cadrul SF, aprobat prin HCJM nr. 200/22.12.2020,valoarea chelt diverse şi neprevăzute este de 9.488.750,32 lei fără TVA . Durata de execuţie 15 luni,: serviciilor de proiectare 4 luni calendaristice de la data primirii de către Contractant a ordinului de începere, serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului este de 11 luni calendaristice de la data primirii de către Contractant a ordinului administrativ de începere a execuţiei lucrărilor; termenul de execuţie a lucrărilor este de 11 luni calendaristice începând cu ziua predării amplasamentului.: Nr zile până la care se pot solicita clarif înainte de data limită de depunere a ofertelor19 zile, EC raspunde cu 11 zile înainte de termen.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu