Feedback
I.D.: 71283905

Proiectarea şi execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţi: ,,Alimentare cu apa in satele Pestisu Mic, Josani, Valea Nandrului, Nandru si Almasu Mic, comuna Pestisu Mic, judetul Hunedoara"

Data publicarii
18.07.22 Exista 149.592 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232150-8 45310000-3 71321000-4 71322200-3 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
03.08.22
Pretul estimativ:
9.452.391,31 RON - 9.452.391,31 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.07.22 Publicat la 23.07.22 Publicat la 27.07.22
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului ,,Alimentare cu apa in satele Pestisu Mic, Josani, Valea Nandrului, Nandru si Almasu Mic, comuna Pestisu Mic, judetul Hunedoara" Obiectele contractului sunt: - realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei d...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului ,,Alimentare cu apa in satele Pestisu Mic, Josani, Valea Nandrului, Nandru si Almasu Mic, comuna Pestisu Mic, judetul Hunedoara" Obiectele contractului sunt: - realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie - realizare proiect tehnic faza Proiect tehnic de execuţie şi Detalii de execuţie - realizarea asistenţei tehnice din partea proiectantului Valoarea estimată este de 9.452.391,31 lei fără TVA, formată din următoarele subcapitole: 1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului = 112.056,00 2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului = 85.200,00 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 160.000,00 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 50.000,00 4.1. Construcţii şi instalaţii = 8.433.374,35 4.2. Montaj utilaj tehnologic = 30.100,00 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj = 451.750,00 5.1. Organizare de şantier = 129.910,96 Note: *)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor" **) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire. ***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia. ****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2 **) Durata contractului este de maxim 28 de luni. Contractul de lucrări va fi semnat numai în urma obţinerii finanţării. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei. În primul an se vor executa valoric aproximativ 60 % din valoarea lucrărilor iar în al doilea an restul de 40 %.. AC va încheia contractul cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare. Durata estimată de suspendare până la semnarea contractului: 12 luni
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA INSTALAŢIILOR ELECTRICE AFERENTE CORPURILOR SPITALULUI MUNICIPAL ORĂŞTIE – CORP A " 21.07.23
Proiectarea şi execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţi: ,,Alimentare cu apa in satele Pestisu Mic, Josani, Valea Nandrului, Nandru si Almasu Mic, comuna Pestisu Mic, judetul Hunedoara"  
Contractarea serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul "Infiintare canalizare menajera si statie de epurare pentru satele Branisca, Rovina, Boz si Tarnavita, comuna Branisca, judetul Hunedoara" 11.08.23
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului , execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii pentru proiectul "Eficientizarea energetică a clădirilor rezidenţiale din Municipiul Hunedoara – Etapa 3" - C5-A2-8 03.10.23
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari, dotari-utilaje, echipamente tehnologice cu montaj pentru proiectul "Reabilitarea cladirilor publice din municipiul Hunedoara pentru cresterea eficientei energetice –Primaria Municipiului Hunedoara" 18.04.19
Reabilitare, Modernizare si dotare asezamant cultural sat apartinator Pestisu Mare, Municipiul Hunedoara 03.11.20
Pachet 9: LOT 1 –P+ E si asistenţă tehnică proiectant pentru obiectivul de investiţii: Proiect tip- Construire creşă mică, str. Tineretului, nr. 43, municipiul Lupeni, judeţul Hunedoara“ Lot 2 –P+ E si asistenţă tehnică proiectant pentru obiectivul de investiţi: Dezvoltarea sistemului de educaţie timpurie prin construirea unei creşe pentru maxim 4 grupe/40 copii în oraşul Zlatna, judeţul Alba 06.06.23
Pachet 14 LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT1–P+E si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii: "Construire cresa mica pentru maxim 4 grupe/40 de copii in orasul Agnita, judetul Sibiu" LOT2–P+E si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii:Construire creşă, oraş Uricani, judeţul Hunedoara" 03.07.23
Pachet 12: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii: "Construire cresa medie, orasul Simeria, judetul Hunedoara" LOT 2 – P+E si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii: "Proiect tip construire creşă mica in comuna Tarna Mare, judetul Satu Mare" 15.06.23
Pachet 2: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E si asistenta tehnica proiectant pentru obiectivul de investitii: "Construire cresa medie, localitatea Moldova Noua, str. Sf. Varvara, orasul Moldova Noua, judetul Caras Severin LOT 2 – P+E si asistenta tehnica proiectant pentru obiectivul de investitii: "Proiect tip construire creşă mica, Calea Romanilor nr. 149, orasul Geoagiu, jud Hunedoara 06.06.23