Serviciile care fac obiectul contractului vizează: elaborarea Proiectului tehnic (PT) + DE (detalii de execuţie + DTAC (documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire) + Caiete de sarcini (CS) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului până la semnarea procesului verbal de la recepţia finală, precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investiţii “"Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice di...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: elaborarea Proiectului tehnic (PT) + DE (detalii de execuţie + DTAC (documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire) + Caiete de sarcini (CS) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului până la semnarea procesului verbal de la recepţia finală, precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investiţii “"Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din oraşul Iernut, Primăria, str.1 Decembrie 1918, nr. 9, Iernut" cod SMIS 117615 , finanţat prin POR 2014-2020, Axa prioritară 3 - Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţii 3.1 - Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B - Clădiri publice,
Valoarea totala estimata a contractului este de 1.379.114,00 lei fara T.V.A. detaliata astfel:
a) Valoarea totala estimata pentru proiectare 45.145,00 lei fără TVA, din care:
- PT + Detalii de executie + Caiete de sarcini + Liste de cantitati + DTAC + DTOE + Documentatii pentru obtinere avize / acorduri = 36.000,00 lei fara TVA;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 9.145,00 lei fara TVA.
b) Valoarea totala estimata pentru executie lucrari = 1.333.969,00 lei fara TVA, din care :
- Cheltuieli pentru investitia de baza = 1.306.489,00 lei fara TVA, din care :
- Constructii si instalatii = 1.128.707,00 lei fara TVA;
- Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale = 10.901,00 lei fara TVA ;
- Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj = 166.881,00 lei fara TVA .
- Organizare de santier = 27.480,00 lei fara TVA, din care:
– Lucrari de constructii si instalatii = 12.000,00 lei fara TVA;
- Cheltuieli conexe organizarii santierului = 15.480,00 lei fara TVA.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea
contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 5 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat