Dezvoltarea unei platforme web AKIS, destinată facilitării schimbului de informaţii şi cunoştinţe în sectorul agricol şi rural. Această platformă va oferi un spaţiu centralizat şi accesibil pentru fermieri, consilieri şi factori de decizie din sectorul agricol din România pentru a accesa, împărtăşi şi beneficia de cunoştinţe, bune practici şi date relevante în domeniul agricol si dezvoltare rurala. Autoritatea contractanta ...
Dezvoltarea unei platforme web AKIS, destinată facilitării schimbului de informaţii şi cunoştinţe în sectorul agricol şi rural. Această platformă va oferi un spaţiu centralizat şi accesibil pentru fermieri, consilieri şi factori de decizie din sectorul agricol din România pentru a accesa, împărtăşi şi beneficia de cunoştinţe, bune practici şi date relevante în domeniul agricol si dezvoltare rurala. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari formulate in SEAP, in a 11 zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, pentru a permite operatorilor economici interesati ca in cele 10 zile ramase pana la depunere sa elaboreze ofertele pe baza raspunsurilor la clarificari.
Cerinţe cheie:
• Dezvoltarea unei soluţii tehnologice complete şi integrate, care să îndeplinească cerinţele funcţionale stabilite.
• Asigurarea funcţionării platformei fără costuri suplimentare de licenţiere pentru Autoritatea Contractantă.
• Implementarea unor instrumente digitale pentru gestionarea proceselor de informare, înrolare, evaluare, monitorizare, plata şi raportare pentru instrumentele de finanţare specifice sectorului agricol.
• Realizarea unor rapoarte automate bazate pe datele colectate şi dezvoltarea unor instrumente pentru monitorizarea continuă a nevoilor utilizatorilor platformei.
• Asigurarea interoperabilităţii cu alte sisteme de informaţii şi publicarea de date deschise direct din platformă.
Livrabile aşteptate: O platformă operaţională AKIS, documentaţii specifice (rapoarte de analiză şi proiectare, rapoarte de dezvoltare şi testare, manuale de utilizare şi cod sursă), instruirea administratorilor şi utilizatorilor cheie, proceduri operaţionale pentru asigurarea suportului tehnic şi mentenanţa sistemului pe perioada garantiei tehnice.