Feedback
I.D.: 59771644

Proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnica si executie lucrări pentru obiectivul "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", Componenta B - "Reabilitare strada Valea Morilor, oraş Zlatna, jud. Alba"

Data publicarii
10.08.21 Exista 128.912 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7
Pretul estimativ:
6.120.827,08 RON - 6.120.827,08 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1.Valoarea totală cu detalierea pe structura devizului general faza DALI supusă licitaţiei, valoare fără TVA, este de 6.120.827,08 lei, din care: a) Servicii - linie bugetară 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie 130.000,00 lei - linie bugetară 3.5.5. Verificarea tehnică (PAC şi PT+DE) 7.000,00 lei - linie bugetară 3.8.1.Asistenţă tehnică din partea proiectantului ...
1.Valoarea totală cu detalierea pe structura devizului general faza DALI supusă licitaţiei, valoare fără TVA, este de 6.120.827,08 lei, din care: a) Servicii - linie bugetară 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie 130.000,00 lei - linie bugetară 3.5.5. Verificarea tehnică (PAC şi PT+DE) 7.000,00 lei - linie bugetară 3.8.1.Asistenţă tehnică din partea proiectantului 40.000,00 lei b) Lucrări - linie bugetară 4.1. Construcţii şi instalaţii 5.905.871,69 lei - linie bugetară 5.1.1 Lucrări de constructii si instalatii aferente organizării de şantier 37.955,39 lei La elaborarea ofertei financiare se va avea obligatoriu în vedere încadrarea valorilor ofertate în valorile maximale pentru fiecare linie bugetară. 2.Sursa de finantare:POR 2014 - 2020, Axa Prioritară 13 – Sprijinirea regenerării oraşelor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiţii 9B – Promovarea incluziunii sociale, combaterea sărăciei şi a oricărei forme de discriminare; Obiect specific 13.1 – Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei în oraşele mici şi mijlocii din România. 3.Autoritatea contractantava raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare in termen de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii pot solicita clarificari cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 4.Asocierea: Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant, individual sau in comun cu alti operatori economici, inclusiv in forme de asociere temporara constituite in scopul participarii la procedura de atribuire, in conditiile prevazute de art. 53 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care mai multi operatori economici participa in comun la procedura de atribuire, indeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnica si profesionala, precum si cea privind situatia economica si financiara, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, iar autoritatea contractanta solicita ca acestia sa raspunda in mod solidar pentru executarea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta poate solicita operatorilor economici participanti in comun la procedura de atribuire a caror oferta a fost desemnata castigatoare sa adopte sau sa constituie o anumita forma juridica in masura in care este necesar pentru executarea in mod corespunzator a contractului de achizitie publica. Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic va completa in mod corespunzator DUAE, partea II "Informatii referitoare la operatorul economic", sectiunea A "Informatii privind operatorul economic". Toti membrii asocierii au obligatia de a completa DUAE cu toate informatiile solicitate de autoritatea contractanta in documentatia de atribuire. Ofertantii vor prezenta Formularul 4 "Acord de asociere" din Sectiunea – Formulare, daca este cazul. Acesta va fi prezentat intr-un singur exemplar si va fi semnat si stampilat, in cazul unei asocieri, de reprezentatul legal al fiecarui ofertant asociat (in conformitate cu modelul pus la dispozitie). Acordul de asociere va fi depus prin mijloace electronice impreuna cu oferta si DUAE, fiind semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. 5.Susţinerea: Capacitatea tehnică şi/sau profesională a operatorului economic susţinută în conformitate cu art. 182 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea de indeplinire: DUAE completat de ofertant în care va include şi informaţiile cu privire la existenţa unei susţineri de terţă parte, precum şi celelalte aspecte solicitate prin formatul standard al DUAE. Terţul/terţii susţinători vor completa DUAE cu informaţii privind nivelul lor de experienţă, prin raportare la contractele executate în trecut, corespunzător susţinerii acordate. Odată cu depunerea DUAE se prezintă angajamentul terţului susţinător (model orientativ Formularul nr. 2) împreună cu documentele anexe la angajament, transmise acestora de către terţ/terţii susţinători, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susţinerea acestuia/acestora. Prin angajamentul ferm, terţul/terţii confirmă, faptul că va/vor sprijini ofertantul în vederea îndeplinirii obligaţiilor contractuale, fie prin precizarea modului în care va interveni concret, pentru a duce la îndeplinire respectivele activităţi pentru care a acordat sFusţinerea, fie prin identificarea resurselor tehnice şi profesionale pe care le va pune la dispoziţie ofertantului (descriind modul concret în care va realiza acest lucru).Totodată, prin angajamentul ferm, terţul/terţii se va/vor angaja că va/vor răspunde în mod solidar cu ofertantul pentru executarea contractului de achiziţie publică. Răspunderea solidară a terţului/terţilor susţinător/susţinători se va angaja sub condiţia neîndeplinirii de către acesta/aceştia a obligaţiilor de susţinere asumate prin angajament. După caz, odată cu depunerea DUAE, se prezintă pe lângă angajamentul terţului susţinator (impreună cu documente anexe la angajament, transmise acestora de către terţ/terţii susţinători, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susţinerea acestuia/acestora) şi acordul de asociere. Subcontractanţii pe a căror capacităţi ofertantul/candidatul se bazează pentru demonstrarea îndeplinirii anumitor criterii de calificare şi selecţie sunt consideraţi şi terţi susţinători, caz în care acordul de subcontractare reprezintă, în acelaşi timp, şi angajamentul ferm. Autoritatea contractantă va lua în considerare această susţinere, ca probă a îndeplinirii criteriilor minime impuse în cadrul documentaţiei de atribuire dacă sunt îndeplinite în mod cumulativ următoarele condiţii:a) terţul/terţii susţinător(i) pot dovedi că deţin resursele invocate ca element de susţinere a ofertantului/ candidatului;b) ofertantul/candidatul poate demonstra că va dispune efectiv de resursele entităţilor ce acordă susţinerea, necesare pentru realizarea contractului, în cazul în care terţul susţinător nu este declarat subcontractant.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnica si executie lucrări pentru obiectivul "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", Componenta B - "Reabilitare strada Valea Morilor, oraş Zlatna, jud. Alba"  
Servicii de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", Componenta A "Centrul Cultural Multifuncţional, oraş Zlatna, jud. Alba"  
Atribuirea contractului de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", component A "Centru Cultural Multifuncţional"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna"  
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentaţiilor tehnico-economice faza PT+DE+DTAC, asistenţă tehnică şi verificarea tehnică pe specialităţi a proiectului pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor B2, S9, 9, 10, 25 din oraşul Zlatna"  
Achiziţie servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", LOT 1 – Componenta A "Centrul cultural multifunctional Zlatna", LOT 2 – Componenta B "Reabilitare strada Valea Morilor, oraş Zlatna, jud. Alba"  
Servicii elaborare documentaţii tehnice aferente obiectivului de investiţii pentru obiectivul de investiţii "Dezvoltarea Infrastructurii turistice în Oraşul Zlatna – Amenajarea domeniului schiabil, judeţul Alba''  
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentaţiilor tehnice faza DALI aferente obiectivului de investiţii “Reabilitare şi modernizare variantă ocolitoare DC78"  
Contract executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare clădire Spital oraş Zlatna"