Proiectare (unde este cazul), asistenţă tehnică (unde este cazul) şi execuţie lucrări pentru următoarele sedii aparţinând Inspectoratului de Stat în Construcţii: lot 1-IJC Olt; lot 2-IJC Constanta; lot 3-IJC Valcea; lot 4-IJC Vaslui; lot 5-IJC Cluj.
Valoarea estimată a contractului este de 7.471.821,27 lei fără TVA şi este formată din:
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica - 41.624,45 lei pentru Lot 2, 98.995,5...
Proiectare (unde este cazul), asistenţă tehnică (unde este cazul) şi execuţie lucrări pentru următoarele sedii aparţinând Inspectoratului de Stat în Construcţii: lot 1-IJC Olt; lot 2-IJC Constanta; lot 3-IJC Valcea; lot 4-IJC Vaslui; lot 5-IJC Cluj.
Valoarea estimată a contractului este de 7.471.821,27 lei fără TVA şi este formată din:
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica - 41.624,45 lei pentru Lot 2, 98.995,53 lei pentru Lot 3, 43.500 lei pentru Lot 4, 19.700 lei pentru Lot 5.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.476.168 lei pentru Lot 1, 1.505.999,23 lei pentru Lot 2, 2.492.158,44 lei pentru Lot 3, 941.036,25 pentru Lot 4, 756.837,01 pentru Lot 5.
- Organizare de santier: 5.648 lei pentru Lot 1, 2.000 lei pentru Lot 2, 78.154,36 lei pentru Lot 3, 10.000 lei pentru Lot 4.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizele generale întocmite de proiectanti şi aprobate prin referatele privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivelor de investitii nr. 10125/21.03.2019 pentru Lotul 1, 10121/21.03.2019 pentru Lotul 2, 10114/21.03.2019 pentru Lotul 3, 10093/21.03.2019 pentru Lotul 4, 10115/21.03.2019 pentru Lotul 5.
Sumele reprezentând „cheltuieli diverse si neprevazute” nu se includ în calculul valorii estimate si, implicit, nu se vor cuprinde la nivelul ofertei depuse, deoarece acestea sunt cheltuieli incidente proiectului si nu valorii estimate unui contract de lucrari/servicii atribuit printr-o procedura de atribuire prevazuta de legislatia în domeniul achizitiilor. Prin urmare, scopul acestor sume îl reprezinta asigurarea resurselor financiare necesare în vederea implementarii modificarilor nesubstantiale efectuate cu respectarea prevederilor art.221 din Legea nr.98/2016, actualizată.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160, alin (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 10 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.