Se va moderniza partea carosabilă pe o lungime de aproximativ 7.975,00 m pe următoarele străzi:
1. Str.Viitor – 510 m
2. Str. Cornului – 498 m
3. Str. Libertatii – 462 m
4. Str. Ialomitei – 195 m
5. Str. Dorobanti – 269 m
6. Str. Victoriei – 245 m
7. Str. Teilor – 875 m
8. Str. Viilor – 480 m
9. Str. Alunului – 70 m
10. Str. Dropiei – 70 m
11. Str. Artarului – 70 m
12. Str. Bujorului – 70 m
13. Str. Lalelei – 70 m
14. Str....
Se va moderniza partea carosabilă pe o lungime de aproximativ 7.975,00 m pe următoarele străzi:
1. Str.Viitor – 510 m
2. Str. Cornului – 498 m
3. Str. Libertatii – 462 m
4. Str. Ialomitei – 195 m
5. Str. Dorobanti – 269 m
6. Str. Victoriei – 245 m
7. Str. Teilor – 875 m
8. Str. Viilor – 480 m
9. Str. Alunului – 70 m
10. Str. Dropiei – 70 m
11. Str. Artarului – 70 m
12. Str. Bujorului – 70 m
13. Str. Lalelei – 70 m
14. Str. Albinei – 70 m
15. Str. Scolii – 110 m
16. Str. Flacara – 86 m
17. Str. Progresului – 77 m
18. Str. Salcanului – 435 m
19. Str. Stefan cel Mare – 495 m
20. Str. Morii – 304 m
21. Str. Titu Maiorescu – 240 m
22. Str. Scriitorilor – 140 m
23. Str. Orhideei – 254 m
24. Str. Duzilor – 886 m
25. Str.Eternitatii – 325 m
26. Str. Ion Creanga – 210 m
27. Str. 1 Mai – 350 m
28. Str. Constantin Brancusi – 109 m
Proiectul cuprinde lucrări de modernizare a unor străzi existente, respectiv străzile Str. Viitor, Str. Cornului, Str. Libertăţii, Str. Ialomiţei, Str. Dorobanţi, Str. Victoriei, Str. Aleea Teilor, Str. Viilor, Str. Alunului, Str. Dropiei, Str. Arţarului, Str. Bujorului, Str. Lalelei, Str. Albinei, Str. Şcolii, Str. Flacăra, Str. Progresului, Str. Salcâmului, Str. Ştefan cel Mare, Str. Morii, Str. Titu Maiorescu, Str. Scriitorilor, Str. Aleea Orhideei, Str. Duzilor, Str. Eternităţiii, Str. Ion Creangă, Str. 1Mai, Str. Constantin Brâncuşi, având o lungime însumată de aproximativ 7,975 km.
Pentru străzile enumerate se va adopta in mare parte ,urmatoarea structură rutieră:
4 cm beton asfaltic BA 16;
6 cm beton asfaltic deschis BA 20;
15 cm strat de piatră spartă/ piatra sparta amestec optimal 0-63mm de cariera ;
20 cm fundatie din balast;
20 cm strat de forma din pamant stabilizat cu lianti hidraulici rutieri ,conform STAS 12253-84;