PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII - SISTEM DE PRODUCERE SI DISTRIBUTIE A ENERGIEI TERMICE UTILIZAND ENERGIE GEOTERMALA, IN COMUNA DUDESTII VECHI, JUD. TIMIS
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
A. SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA
Cap. 3.5.6. Proiectul tehnic şi detalii de execuţie
300.000,00 Le...
PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII - SISTEM DE PRODUCERE SI DISTRIBUTIE A ENERGIEI TERMICE UTILIZAND ENERGIE GEOTERMALA, IN COMUNA DUDESTII VECHI, JUD. TIMIS
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
A. SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA
Cap. 3.5.6. Proiectul tehnic şi detalii de execuţie
300.000,00 Lei fara TVA
Cap. 3.5.4.2 Documentatii tehnice necesare obtinere autorizatie de construire
10.000,00 Lei fara TVA
Cap. 3.8.1 Asistenţa tehnică din partea proiectantului
50.000,00 lei fara TVA
B. EXECUTIA LUCRARILOR
Cap. 1.3 Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială
20.000,00 Lei fara TVA
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utililtăţilor necesare obiectivului de investitii
10.000,00 Lei fara TVA
Cap. 4.1 Construcţii şi instalaţii
15,424,206.91 Lei fara TVA
Cap. 4.2
Montaj utilaje tehnologice,utilaje tehnologice si functionale
412,452.96 Lei fara TVA
Cap. 4.3
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj
5,499,372.80 Lei fara TVA
Cap. 5.1
Organizare de santier
200.000,00 Lei fara TVA
Cap. 6.2
Probe tehnologice şi teste
375.000,00 Lei fara TVA
Total supus achizitiei 22.301.032,67 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor