PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII - REFACERE DRUM AGRICOL CALAMITAT PĂGINA FAGILOR, ARMENIŞ-SUB MARGINE, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
A. SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA
3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie
- 100.000,00 lei fara TVA
3.8.1. Asistenta tehnica d...
PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII - REFACERE DRUM AGRICOL CALAMITAT PĂGINA FAGILOR, ARMENIŞ-SUB MARGINE, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
A. SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA
3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie
- 100.000,00 lei fara TVA
3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor
- 10.000,00 lei fara TVA
TOTAL SERVICII DE PROIECTARE 110.000,00 lei fara TVA
B. EXECUTIA LUCRARII
4.1 Constructii si instalatii
- 780.174,00 lei fara TVA
5.1 Organizare de santier
- 11.700,00 lei fara TVA
TOTAL EXECUTIE LUCRARI 791.874,68 lei fara TVA
TOTAL SUPUS ACHIZITIEI (VALOARE FARA TVA) = 901.874,00 LEI
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Etapa 1
- Servicii de proiectare faza PT – 2 luna
Etapa 2
- Executia lucrarii – 8 luni
- Servicii de asistenta tehnica pe perioada executiei si receptiei lucrarii – 8 luni
Etapa 3
- Perioada de garantie acordata lucrarii – 60 luni
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
B. Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor