PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII - REABILITARE DOTARE SI EXTINDERE PRIMARIA TICVANIU MARE, JUD. CARAS-SEVERIN
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
A. Servicii de proiectare si asistenta tehnica
3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie - 18.560,69 lei
3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe pe...
PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII - REABILITARE DOTARE SI EXTINDERE PRIMARIA TICVANIU MARE, JUD. CARAS-SEVERIN
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
A. Servicii de proiectare si asistenta tehnica
3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie - 18.560,69 lei
3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor - 11.230,00 lei
TOTAL servicii de proiectare si asistenta 28.790,00 lei
B. Executia lucrarii
2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor - 45.630 lei
4.1 Constructii si instalatii - 1.666.399.21 lei
4.2 Motaj utilaj tehnologic -- 17.479,75 lei
4.3. Echipamente, utilaje tehnologice si functionale cu montaj - 112.602,00 lei
4.5. Dotari - 59.570,00 lei
5.1 Organizare de santier - 54.222,72 lei
TOTAL Executie lucrare 1.910.290,68
TOTAL supus achizitiei (valoare fara TVA) = 1.939.080,68 lei
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Etapa 1
- Servicii de proiectare faza PT – 1 luna
Etapa 2
- Executia lucrarii – 8 luni
- Servicii de asistenta tehnica pe perioada executiei si receptiei lucrarii – 8 luni
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.