PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU - REABILITARE CLADIRE DE LOCUINTE, REFUNCTIONALIZARE IN MUZEUL “ADAM NEAMTU", JUD. CARAS-SEVERIN, ORAS ORAVITA, STR. MIHAI NOVAC, NR.1, CLADIRE AFLATA IN ZONA DE PROTECTIE A MONUMENTELOR ISTORICE PARTE DIN ANSAMBLUL URBAN ORAVITA COD LMI CS-II-a-B-11134
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
A. SERVICII D...
PROIECTARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU - REABILITARE CLADIRE DE LOCUINTE, REFUNCTIONALIZARE IN MUZEUL “ADAM NEAMTU", JUD. CARAS-SEVERIN, ORAS ORAVITA, STR. MIHAI NOVAC, NR.1, CLADIRE AFLATA IN ZONA DE PROTECTIE A MONUMENTELOR ISTORICE PARTE DIN ANSAMBLUL URBAN ORAVITA COD LMI CS-II-a-B-11134
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
A. SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA 158.809,95 Lei fara TVA
Cap. 3.5.6. Proiectul tehnic şi detalii de execuţie 120.000 Lei fara TVA
Cap. 3.8.1 Asistenţa tehnică din partea proiectantului 38.809,95 lei fara TVA
B. EXECUTIA LUCRARILOR 2.984.371,64 Lei fara TVA
Cap. 1.2 Amenajarea terenului 8.512 Lei fara TVA
Cap. 4.1 Construcţii şi instalaţii 2.459.627,04 Lei fara TVA
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 63.107,65 Lei fara TVA
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 399.753,77 Lei fara TVA
Cap. 5.1 Organizare de santier 53.371,18 Lei fara TVA
Total supus achizitiei 3.143.181,59 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.