Proiectare tehnica, executie lucrari si asistenta a proiectantului pe durata executiei lucrarilor, la obiectivul “Realizare podete si trotuare cu acces inclusiv pentru biciclete si trotinete electrice, de-a lungul DN72 de la km 34+600-39+145 in satele Razvad si Valea Voievozilor, comuna Razvad, judetul Dambovita"
Cod CPV principal: 45233140-2- Lucrari de drumuri (Rev.2)
CPV 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica p...
Proiectare tehnica, executie lucrari si asistenta a proiectantului pe durata executiei lucrarilor, la obiectivul “Realizare podete si trotuare cu acces inclusiv pentru biciclete si trotinete electrice, de-a lungul DN72 de la km 34+600-39+145 in satele Razvad si Valea Voievozilor, comuna Razvad, judetul Dambovita"
Cod CPV principal: 45233140-2- Lucrari de drumuri (Rev.2)
CPV 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice
CPV 79933000-3 - Servicii de asistenta de proiectare
Obiectul contractului este reprezentat de doua servicii principale, proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului, precum si de executia de lucrari pentru realizarea obiectivului de mai sus :
• Proiectare tehnica pentru executia lucrarilor, conform specificatiilor din Caietul de Sarcini
Fazele de proiectare supuse contractarii :
- Proiect Tehnic si Detalii de Executie, Caiete de Sarcini, Memorii tehnice, liste de cantitati de lucrarii pe categorii si formulare, intocmite conform H.G. nr.907/2016, privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice;
- Documentatie tehnica pentru organizarea executiei / santierului (DTOE)
• Asistenta tehnica de specialitate din partea Proiectantului pe toata durata executarii lucrarilor de construire la obiectivul de mai sus.
- Asistenta tehnica a proiectantului pe toata durata executarii lucrarilor de construire conform Legii 10/1995, cu modificarile si completarile ulterioare
- Intocmirea documentatiei as-built, conform cu executia, pentru receptia la terminarea lucrarilor
• Executie lucrari
Clauză suspensivă:
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.