Obiectul viitorului contract de achizitie publica îl reprezinta proiectarea (inclusiv asistenţa tehnică din partea proeictantului) si executia de lucrări în cadrul proiectului cu titlul „Reabilitare energetica Spital Pneumoftiziologie Aiud”- cod SMIS 114599.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 6.014.970,62 lei (fara TVA) constituita astfel (conform buget cerere de finantare):
1. Pentru serviciile de proiecta...
Obiectul viitorului contract de achizitie publica îl reprezinta proiectarea (inclusiv asistenţa tehnică din partea proeictantului) si executia de lucrări în cadrul proiectului cu titlul „Reabilitare energetica Spital Pneumoftiziologie Aiud”- cod SMIS 114599.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 6.014.970,62 lei (fara TVA) constituita astfel (conform buget cerere de finantare):
1. Pentru serviciile de proiectare - valoarea estimata de: 187.915,52 lei formata din:
a) Cheltuieli pentru întocmirea documentaţiilor tehnico-economice: 178.881,12 lei
b) Cheltuieli pentru asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor: 9.034,40 lei
2 Pentru executia lucrarilor - valoarea estimata de 5.827.055,10 lei formata din:
a) Cheltuieli pentru amenajarea terenului: 13.551,60 lei
b) Cheltuieli pentru protecţia mediului: 2.258,60 lei
c) Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii legate de construcţii: 2.679.337,25 lei
d) Cheltuieli cu dotările (utilaje, echipamente cu şi fără montaj, dotării): 1.020.861,60 lei
e) Cheltuieli conexe pentru consturcţii şi instalaţii: 2.088.460,05
f) Cheltuieli pentru organizarea de şantier: 22.586 lei
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 28/2008, cap. 5.3.) respectiv suma de 187.142,91 lei, fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, in situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea detaliata a serviciilor de proiectare si a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseste în Caietul de sarcini, publicat odata cu prezentul anunt de participare.
In aplicarea dispozitiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 45/2018, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari:
a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor
b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor