Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: ‘’EXTINDERE ŞI MODERNIZARE REŢEA ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA PĂDINA’’
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 116.000,00 lei compusa din:
A. Proiect tehnic si detalii executie – 85.000,00 lei
B. Documentatie tehnica pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii – 15.000,00 lei
C. Asistenta tehnica din partea proiectantului – 16.0...
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: ‘’EXTINDERE ŞI MODERNIZARE REŢEA ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA PĂDINA’’
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 116.000,00 lei compusa din:
A. Proiect tehnic si detalii executie – 85.000,00 lei
B. Documentatie tehnica pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii – 15.000,00 lei
C. Asistenta tehnica din partea proiectantului – 16.000,00 lei
Cheltuieli lucrari de executie: 2.919.654,36 lei compusa din:
A. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 2.500,00 lei
B. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţie – 45.000,00 lei
C. Constructii si instalatii aferente investitia de baza – 2.847.836,00 lei
D. Lucrari de constructii si instalatii aferente Organizarii de santier – 24.318,36 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 12 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.