Se vor proiecta şi executa lucrari de constructii pentru obiectivul de investitie: "ASFALTARE DC 137 ŞI DS BALUTARILOR ÎN COMUNA VAIDEENI, JUDEŢUL VÂLCEA"
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 157.097,04 lei compusa din:
A. Proiect tehnic si detalii executie – 107.743,49 lei
B. Documentatie tehnica pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii – 28.353,55 lei
C. Asistenta tehnica din par...
Se vor proiecta şi executa lucrari de constructii pentru obiectivul de investitie: "ASFALTARE DC 137 ŞI DS BALUTARILOR ÎN COMUNA VAIDEENI, JUDEŢUL VÂLCEA"
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 157.097,04 lei compusa din:
A. Proiect tehnic si detalii executie – 107.743,49 lei
B. Documentatie tehnica pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii – 28.353,55 lei
C. Asistenta tehnica din partea proiectantului – 21.000 lei
Cheltuieli lucrari de executie: 7.097.704,45 lei compusa din:
A. Constructii si instalatii aferente investitia de baza – 6.958.533,77 lei
B. Lucrari de constructii si instalatii aferente Organizarii de santier – 139.170,68 lei
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in bugetul proiectului, respectiv de: 709.770.44 lei fara TVA.
DESCRIEREA PRINCIPALELOR LUCRĂRI DE EXECUŢIE:
Strazile ce se modernizeaza prezinta urmatoarele elemente geometrice: DC 137 Lungimea - L=3,710 km
Compus din doua tronsoane astfel:
Tronsonul 1 L= 817,00 m - zona intravilan.
• Parle carosabila = 6,00 m;
• Trotuare cu latimea variabila (1,00 - 2,00 m);
• Rigole carosabile = 2x0,50 m.
Partea carosabila are latimea compusa din:
- imbracaminte din beton asfaltic pe latimea de 5,00 m, la care se adauga rigole carosabile de o parte si de alta cu latimea de 2x0,50m, rezultand latimea totala de 6,00 m.
- Realizarea sistemului rutier:
• frezarea imbracamintii asfaltice existente degradate pe toata lungimea;
• reprofilarea stratului de baza existent;
• strat de legatura din beton asfaltlc BAPS 22,4, de 6 cm grosime;
• strat de uzura din imbracaminte din beton asfaltic BAPC16, de 4 cm grosime;
• borduri pentru incadrarea carosabilului din beton C 30/37cu fete vazute finisate 20x25 pe fundatie din beton (C8/10) 30x15.
- Realizarea sistemului constructiv la trotuare:
• 4,00 cm strat de uzura din BAPC16;
• 10,00 cm strat de beton de ciment C 16120;
• 10,00 cm strat de balast o borduri pentu incadrarea trotuarelor din beton C30137 10x15 pe fundatie din beton C8/10 17x12 proiectata conform STAS 1 139- tip 81 fig. 3a.
Tronsonul 2 L= 2893,00 m - zona extravilan
• Partea carosabila = 5,50 m
• Acostamente betonate = 2x0,50+0,75 m;
• Rigole betonate cu adancimea de 30 cm
- Realizarea sistemului rutier:
• frezarea imbracamintii asfaltice existente degradate pe suprafata degradata;
• executarea burdusirilor;
• strat de legatura din beton asfaltic BAPS 22,4, de 6 cm grosime;
• strat de uzura din imbracaminte din beton asfaltic BAPC16, de 4 cm grosime.
- Realizarea sistemului constructiv la acostamente si rigole betonate:
• 10,00 cm strat de beton de ciment C 25/30;
• 10,00 cm strat de balast;
• 27 cm - umplutura din pamant (daca este cazul);
Strada Balutarilor - L=0,841 km
Compusa din doua tronsoane astfel:
Tronsonul 1 L= 415,00 m
• Parte carosabila = 5,00 m
• Trotuar cu latimea variabila ( 1,00-2,00 m ) pe partea dreapta;
• Acostament betonat = 0,50 m pe partea stanga;
• Rigole carosabile = 2x0,50 m.
Partea carosabila are latimea compusa din:
- imbracaminte din beton asfaltic pe latimea de 4,50 m, la care se adauga rigola carosabila pe partea dreapta cu latimea de 0,50m, rezultand latimea totala de 5,00 m
- Realizarea sistemului rutler:
• frezarea imbracamintii asfaltice existente degradate pe toata lungimea;
• reprofilarea stratului de baza existent o strat de legatura din beton asfaltic BAPS 22,4, de 6 cm grosime;
• strat de uzura din imbracaminte din beton asfaltic BAPC16, de 4 cm grosime;
• borduri pentru incadrarea carosabilului din beton C 30/37 cu fete vazute finisate 20x25 pe fundatie din beton (C8/10) 30x15.
- Realizarea sistemului constructiv la trotuare:
• 4,00 cm strat de uzura din BAPC16;
• 10,00 cm strat de beton de ciment C 16/20;
• 10,00 cm strat de ballast;
• borduri pentu incadrarea trotuaruluir din beton C30/37 10x15 pe fundatie din beton C8/10 17x12 proiectata conform STAS 1 139- tip 81 fig. 3a.
Tronsonul 2 L= 426,00 m
• Parte carosabila = 4,00 m;
• Acostamente betonate = 2x0,30*0,50 m;
• Rigole betonate cu adancimea de 30 cm.
- Realizarea sistemului rutier:
• reprofilarea stratului de baza existent;
• strat de legatura din beton asfaltic BAPS 22,4, de 6 cm grosime;
• strat de uzura din imbracaminte din beton asfaltic BAPC16, de 4 cm grosime;
• Realizarea sistemului constructiv la acostamente si rigole betonate:
• 10,00 cm strat de beton de ciment C 25/30;
• 10,00 cm strat de ballast;
• 27 cm - umplutura din pamant (daca este cazul);
• Marcaje rutiere L = 3,710 km;
• lndicatoare de circulatie.
Clasa tehnica a strazilor studiate este clasa V, iar categoria de importanta este "C".
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in bugetul proiectului, respectiv de: 709.770,44 lei fara TVA.