Feedback
I.D.: 81940949

Proiectare tehnică şi execuţie de lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii “Reabilitarea si modernizarea pavilionului 45-70-03 apartinand I.J.J. Sibiu" cod C5-B2.2.b51, cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice

Data publicarii
12.05.23 Exista 122.165 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45216110-8 71322000-1
Termenul limita pentru depunere:
30.05.23
Pretul estimativ:
1.944.969,82 RON - 1.944.969,82 RON
Documente participare:
  1. 04 A04 Sectiune A-A si B-B - existent.pdf
  2. 05 A05 Fatade - existent.pdf
  3. 06 A06 Plan parter - propunere.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectul propus se implementează în baza Contractului de finanţare nr. 141743 din 14.12.2022, semnat la date de 20.01.2023 între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, în calitate de coordonator de investiţii pentru Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, Componenta C5 - Valul Renovării şi Ministerul Afacerilor Interne lider de parteneriat, în calitate de Beneficiar prin IJJ SIBIU. ...
Proiectul propus se implementează în baza Contractului de finanţare nr. 141743 din 14.12.2022, semnat la date de 20.01.2023 între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, în calitate de coordonator de investiţii pentru Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, Componenta C5 - Valul Renovării şi Ministerul Afacerilor Interne lider de parteneriat, în calitate de Beneficiar prin IJJ SIBIU. Obiectivul principal vizat este asigurarea confortului angajaţilor şi a vizitatorilor, cât şi reducerea costurilor cu plata utilităţilor. Necesitatea şi oportunitatea elaborării documentaţiei tehnico-economice şi execuţia lucrărilor este justificată de obligativitatea respectării normativelor privind efectuarea intervenţiilor la clădirile existente şi condiţiile de performanţă termoenergetică, conform normelor valabile la momentul întocmirii auditului energetic. Obiectivele specifice ale proiectului sunt: - Eficientizarea energetică a clădirii are efecte pozitive asupra bugetului de stat, întrucât presupune reducerea consumului de energie, generându-se astfel economii care pe termen mediu şi lung vor fi reinvestite în alte nevoi de dezvoltare a capacităţilor instituţionale ale unităţii; - Eficientizarea energetică a clădirii are efecte pozitive asupra mediului, întrucât contribuie la reducerea emisiilor de CO2 – (Reducerea emisiilor poluante generate de producerea, transportul şi consumul de energie), conducând la utilizarea eficientă a resurselor de energie; - Eficientizarea energetică a clădirii are efecte pozitive asupra sănătăţii fondului uman care îşi desfăşoară activitatea în cadrul clădirii, prin îmbunătăţirea condiţiilor de igienă, calitatea aerului interior şi exterior şi prin creşterea confortului termic şi acustic; - Eficientizarea energetică a clădirii are efecte pozitive asupra aspectului estetic urbanistic la nivelul comunităţii şi duce la o creştere a confortului angajaţilor unităţii. Din punct de vedere al eficienţei termoenergetice se impun cel puţin trei condiţii de respectat: 1. rezistenţele corectate ale elementelor de închidere să fie superioare celor minim normate; 2. coeficientul global de izolare termică trebuie să fie mai mic decât valoarea normată; 3. consumul unitar de energie consumată pentru încălzirea clădirii să fie mai mic decât valoarea normată impusă. Valoarea totală estimată a contractului de achiziţie publică care urmează a fi atribuit având ca obiect proiectare şi execuţie lucrări este de 1.944.969,82 lei fără TVA, la care se adaugă 369.544,25 lei TVA după cum urmează: a) pentru proiectare şi verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic şi detaliilor de execuţie 76.500lei fără TVA , la care se adaugă 14.535,00 lei TVA b) pentru asistenţă tehnică din partea executantului 3.000 lei fără TVA, la care se adaugă 570 lei TVA; c) pentru execuţie lucrări 1.865.469,82 lei fără TVA, la care se adaugă 354.439,25 lei TVA; Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări inainte de data limită de depunere a ofertelor :10 . Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă in SEAP/SICAP. În cazul în care se vor solicita clarificări în termenul precizat mai sus (10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor), autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în a 6-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari in cadrul proiectului: " Renovare energetică moderată a blocului de locuinţe BL 48, scara A+B str. Govora, nr. 4 si blocului de locuinte str. 1 Decembrie, nr. 22" 27.03.24
Executie lucrari in cadrul proiectului: "Renovare energetică moderată a blocului de locuinţe 12, scara A+B+C, str. George Topârceanu, nr.12, blocului de locuinte BL. 3, str. Geologiei, nr. 3 si BL.11 str. Clujului, nr. 10" 21.03.24
Proiectare tehnica si executie lucrari de constructii si instalatii privind realizarea obiectivului de investitii denumit ,,Cresterea eficientei energetice a pavilionului principal apartinand I.J.J Sibiu COD SMIS 110350 finantat prin P.O.R 2014-2020 02.03.20
Reabilitare spatiu situat la etajul II al imobilului in vederea amenajarii a 2 spatii tip Smart Lab si Grup sanitar aferente Colegiului National Gheorghe Lazar 07.10.24
Contract de execuţie lucrări pentru obiectivul "Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a sediului Inspectoratului de Poliţie Judeţean Sibiu"-C5-B2.1b-165 cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1. 23.05.24
Contract de execuţie lucrări pentru obiectivul "Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a sediului Inspectoratului de Poliţie Judeţean Sibiu"-C5-B2.1b-165 cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1.  
Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ teritoriale PNRR/2022/C10/I.3, runda 2 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice, clădirea şcolii generale din cadrul Liceului Gustav Gundisch, corp A + C" 08.07.24
Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţii serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ teritoriale PNRR/2022/C10/I.3, runda 2 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice, clădirea şcolii generale din cadrul Liceului Gustav Gundisch, corp A + C" 07.05.24
Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ teritoriale PNRR/2022/C10/I.3, runda 2 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice, clădirea şcolii generale din cadrul Liceului Gustav Gundisch, corp A + C" 19.09.24
Executie lucrari in cadrul proiectului: REABILITARE SI EFICIENTIZARE ENERGETICA CORP CLĂDIRE ŞCOALA SI SALA DE SPORT - LICEUL TEHNOLOGIC ŞCOALA NAŢIONALA DE GAZ 31.10.24