- Proiectare – Elaborare proiect pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii, elaborare proiect pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (PAC),elaborare proiect pentru Organizarea Executiei (POE),elaborare Proiect Tehnic+ Detalii De Executie (PT+DDE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor. Documentatia se va elabora avand la baza...
- Proiectare – Elaborare proiect pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii, elaborare proiect pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (PAC),elaborare proiect pentru Organizarea Executiei (POE),elaborare Proiect Tehnic+ Detalii De Executie (PT+DDE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor. Documentatia se va elabora avand la baza DALI-ul si in conformitate cu prevederile HGnr.907/2016 si Standardele nationale si reglementarile tehnice in domeniu.
- Executie lucrari. S-a optat şi aprobat Scenariul I recomandat de proiectant, respectiv Structura rutieră, Acostamente, Scurgerea apelor. În vederea realizării unui sistem de colectare şi evacuare a apelor pluviale se vor prevedea şanţuri sau rigole si accese la proprietăţi. Lungime drumuri - 3705.62 m, Suprafata asfalt - 15668.50 m, Lungime rigola carosabila- 1998.00 ml, Indicatoare rutiere- 21.00 buc, Acostamente -1803.00 mp, Protectie conducta - 29.00 ml
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.