Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii unui contract de lucrari avand ca obiect Proiectare si executie proiecte tip A + B pentru proiectul “Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 prin consolidarea infrastructurii medicale si cresterea sigurantei pacientilor in structuri spitalicesti publice care utilizeaza fluide medicale pentru Spitalul Dr. Karl D...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii unui contract de lucrari avand ca obiect Proiectare si executie proiecte tip A + B pentru proiectul “Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 prin consolidarea infrastructurii medicale si cresterea sigurantei pacientilor in structuri spitalicesti publice care utilizeaza fluide medicale pentru Spitalul Dr. Karl Diel Jimbolia".
Contractul cuprinde lucrări de intervenţie la infrastructura electrică şi achiziţii şi montaj sisteme de detectare, semnalizare, alarmare incendii si de detectare semnalizare şi alarmare în cazul depăşirii concentraţiei maxime admise de oxigen.
Obiectul contractului cuprinde urmatoarele:
Activitati de proiectare si asistenta tehnica:
- elaborarea documentatiei faza D.T.A.C;
- proiect tehnic de executie (pentru lucrarile care urmeaaza a fi executate);
- asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor;
- documentatie faza "As-Built";
Activitati de executie;:
- Achiziţii şi montaj (instalarea de) sisteme de detectare, semnalizare, alarmare incendii cu acoperire totală şi de detectare semnalizare şi alarmare în cazul depăşirii concentraţiei maxime admise de oxigen în atmosferă (activitati de tip A);
- Achiziţii, montaj, lucrări de intervenţie la infrastructura electrică: reabilitarea/modernizarea/ extinderea infrastructurii electrice (activitati de tip B);
Perioada de Garanţie ce va fi acordata lucrarilor este de:
- minim 60 de luni pentru echipamente şi va decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală;
- minim 60 de luni pentru lucrarile de constructii – montaj şi va decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală.
Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie va fi achizitionata separat fata de prezenta procedura. – Art. 17, alin 4, lit c) din HG nr. 395/2016, actualizata.
Valoare estimata 8.270.061,66 lei, fara TVA, astfel:
1.3. Cheltuieli pentru relocarea / protectia utilitatilor 15.289,01 lei, fara TVA
2. Demontarea instalatiilor existente 259.683,73 lei, fara TVA
3.5.4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor 49.850,23 lei, fara TVA
3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie 153.394,65 lei, fara TVA
3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului 13.938,67 lei, fara TVA
4.1. Constructii si instalatii 3.822.452,10 lei, fara TVA
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 234.168,35 lei, fara TVA
4.3 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 3.561.720,79 lei, fara TVA
4.3.1. Lista echipamente curenti tari 3.086.145,16 lei, fara TVA
4.3.2. Lista echipamente curenti slabi 475.575,63 lei, fara TVA
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 114.275,12 lei, fara TVA
Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste 45.289,01 lei, fara TVA
6.1 Pregatirea personalului de exploatare 6.361,93 lei, fara TVA
6.2 Probe tehnologice si teste 38.927,08 lei, fara TVA
Valoarea estimata NU include valoarea sumelor provizionate/rezerve de implementare si nici valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute.
Diverse si neprevazute: 246.544,14 lei fara TVA .