Contract de proiectare si executie lucrari pentru proiectul: “Modernizare gradinita cu program normal Izvoarele Sucevei, comuna Izvoarele Sucevei, judetul Suceava”
Valoarea estimata a contractului de lucrari conform devizului general este de: 690.740lei fara TVA, din care:
Proiectare valoare = 34.400Lei, din care
Cap.3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor = 5.000Le...
Contract de proiectare si executie lucrari pentru proiectul: “Modernizare gradinita cu program normal Izvoarele Sucevei, comuna Izvoarele Sucevei, judetul Suceava”
Valoarea estimata a contractului de lucrari conform devizului general este de: 690.740lei fara TVA, din care:
Proiectare valoare = 34.400Lei, din care
Cap.3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor = 5.000Lei
Cap.3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie =21.400Lei, din care
Cap.3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului = 8.000Lei
Cap . 3.8.1.1 pe perioada de execuţie a lucrărilor =200Lei
Cap . 3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de Inspectoratul de Stat în Construcţie = 7.800Lei
Executie lucrari valoare= 656.340Lei
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii = 56.313Lei din care:
2.1. Alimentare cu apa =20.000Lei
2.2.Canalizare =19.000Lei
2.3.Retea electrica in incinta =17.313Lei
Cap. 4.1. Constructii si instalatii = 566.866Lei
Cap. 4.2. Montaj utilaje tehnologice = 6.000Lei
Cap. 4.3. Utilaje si echipamente tehnologice si functionale cu montaj = 21.750Lei
Cap. 5.1. Organizare de santier = 5.411Lei din care:
Cap. 5.1.1. Lucrari de constructie = 5.411Lei
Cap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier = 0Lei
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Termenul limita în care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, în conformitate cu art. 160 si art.161 din Legea nr.98/2016, cu completarile si modificarile ulterioare, este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita în care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, în conformitate cu art. 160 si art.161 din Legea nr.98/2016, cu completarile si modificarile ulterioare, este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.