Comuna Densus, doreste incheierea unui contract de servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari la obiectivul de investitii:
Servicii de proiectare tehnica la faza PT+DE+CS inlusiv DTAC, DTOE obtinere avize si acorduri respectiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ”MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI ...
Comuna Densus, doreste incheierea unui contract de servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari la obiectivul de investitii:
Servicii de proiectare tehnica la faza PT+DE+CS inlusiv DTAC, DTOE obtinere avize si acorduri respectiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ”MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI PODURI ÎN COMUNA DENSUŞ, JUDETUL HUNEDOARA”
Durata contractului este de 15 luni, si este formata din perioada de proiectare a lucrărilor 3 luni si perioada de executie a lucrărilor de 12 luni.
Valoarea estimata a contractului de de lucrari avand ca obiectiv proiectare tehnica, asistenta tehnica si executie lucrari este de 3.105.930 lei fara TVA.
Aceasta valoare este defalcata dupa cum urmeaza:
Servicii de proiectare 84.000,00 lei fara TVA :
- PT+DDE+CS ,inclusiv DTAC si DTOE, 54.000 lei fara TVA
- documentatii necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 2.000 lei fara TVA;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului: 28.000 lei fara TVA:
• Asistentă tehnică pe perioada de executie a lucrărilor 16.000 lei fara TVA
• Asistentă tehnică pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de executie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Constructii 12.000 lei fara TVA
Executie lucrari 3.021.930 lei fara TVA:
- Amenajarea terenului 15.000 lei fara TVA
- Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala 5.000 lei fara TVA
- Lucrari C+M 2.943.030 lei fara TVA defalcat dupa cum urmeaza:
- Organizare de santier 58.900 lei fara TVA
Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
De asemenea, proiectul mai prevede o sumă de 294.517,90 pentru cheltuielile diverse si neprevăzute. Cheltuielile diverse si neprevăzute pot fi accesate doar în conditiile prevăzute expres de lege printr-un act aditional sau prin derularea unei noi proceduri de atribuire.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 7 zile .Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informatii suplimentare cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Descrierea serviciilor si a lucrarilor ce se vor realiza se va face conform caietului de sarcini atasat prezentei proceduri.