Proiectare si executie pentru obiectivul de investitii "Modernizare drumuri comunale – comuna Dumitresti, Judet Vrancea" - Valoarea estimata a contractului este de 4.103.380,00 lei, fara TVA, din care:
? Cap. 3- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica ((documentatii pt. obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu,verificari proiect conf. Leg. 10/1995, DTAC, PT, DE, DTOE, asigurare de raspundere pro...
Proiectare si executie pentru obiectivul de investitii "Modernizare drumuri comunale – comuna Dumitresti, Judet Vrancea" - Valoarea estimata a contractului este de 4.103.380,00 lei, fara TVA, din care:
? Cap. 3- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica ((documentatii pt. obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu,verificari proiect conf. Leg. 10/1995, DTAC, PT, DE, DTOE, asigurare de raspundere profesionala, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect "as-built" si alte conform prevederilor caietului de sarcini) = 137.430,00 lei fara TVA;
? Cap.4 – Cheltuieli pentru investitia de baza = 3.926.680,00 lei fara TVA
? Cap. 5 – Subcapitolul 5.1. Organizare de santier = 39.270,00 lei fara TVA
în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 2378/07.03.2018 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii care se realizeaza pe baza „Subprogramului lucrări în primă urgenţă”.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de aribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.