Prin Hotararea nr.302/19.07.2022 a Consiliului Local al Municipiului Ploiesti s-a aprobat documentaţia tehnica - faza Studiu de Fezabilitate şi indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţie Proiect tip - Construire creşă medie, Municipiul Ploieşti, strada Cosminele nr.11A - Lot 2, Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 15 - Educaţie, Investiţia 1 - Construirea, echiparea şi operaţionalizarea ...
Prin Hotararea nr.302/19.07.2022 a Consiliului Local al Municipiului Ploiesti s-a aprobat documentaţia tehnica - faza Studiu de Fezabilitate şi indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţie Proiect tip - Construire creşă medie, Municipiul Ploieşti, strada Cosminele nr.11A - Lot 2, Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 15 - Educaţie, Investiţia 1 - Construirea, echiparea şi operaţionalizarea a 110 creşe, PNRR/2022/C15/I.1
Descrierea lucrarii de poirectare si de constructie, dupa Studiul de fezabilitate intocmit.
Terenul aferent va fi amenajat cu spatii verzi şi locuri de joacă.
Clădirea va fi prevăzută atât cu panouri fotovoltaice cât şi cu panouri solare.
Categoria de importanţă a clădirii “C" (conform H.G. nr.766/97);
Clasa de importanţă a clădirii: Clasa II (conform P 100 - 1/2013);
Gradul de rezistenţă la foc II (conform P118-99))
Risc de incendiu: Mic (cf. P118-99).
Derularea activitatilor obligatorii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul ,,Construire cresa medie, municipiul Ploiesti, strada Cosminele nr.11A-LOT cuprinde urmatoarele:
Etapa I: Proiectare si Asistenta Tehnica
Investiţia propusa respectiv lucrările vor fi detaliate la nivelul Proiectului tehnic si a Detaliilor de execuţie. Respectarea standardelor de calitate a lucrărilor este esenţiala pentru atingerea obiectivului investiţiei.
Astfel, achiziţia serviciilor de proiectare si asistenta din partea Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor este esenţiala pentru buna implementare a activităţilor proiectului, deoarece prin specializările deţinute, se va asigura Autorităţii Contractante sprijinul tehnic necesar pana la efectuarea recepţiei finale la finalizarea lucrărilor, precum si in perioada de garanţie a acesteia, şi la recepţia finala, garantându-i-se astfel calitatea proiectului si a lucrărilor.
Proiectul Tehnic de Execuţie (PTE) si Detaliile de Execuţie (D.D.E) trebuie sa conţină partea scrisa, partea desenata si detalii de execuţie in conformitate cu HG nr.907/2016. Proiectul tehnic trebuie sa fie elaborat clar, sa asigure informaţii tehnice complete privind viitoarea lucrare si sa răspundă cerinţelor tehnice, economice si tehnologice ale Beneficiarului. Proiectul tehnic se considera acceptat, dupa avizarea favorabila de catre Comisia Tehnico-Economica de Avizare a achizitorului, obtinerea avizelor tehnice necesare demararii obiectivului de investitii.
Etapa 2: Executie lucrari
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în Studiul de Fezabilitate in conformitate cu documentaţia tehnica.
CLAUZA SUSPENSIVA
Incheierea contractului de achiziţie publica este condiţionata de obţinerea/ aprobarea finanţării serviciilor si lucrărilor din fonduri nerambursabile, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
În cazul în care, indiferent de motive, obţinerea/aprobarea finanţării serviciilor si lucrărilor din fonduri nerambursabile nu se realizează in termen de 180 de zile de la depunerea ofertelor, Autoritatea Contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. ( 1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiei suspensive de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele pierderi pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 6 – a zi inainte de termenul limita de depunere oferte.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 12 zile.